Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Nope, gjør ikke det. Har på en måte mistet all respekt for deg de siste dager, og jeg tipper det gjelder det samme for deg å? ^^

7437917[/snapback]

Ja. Bryr meg ikke så mye. Jeg har også null respekt for meg. Er ikke værre enn å overse hverandre :)

Kanel er forresten giftig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nope, gjør ikke det. Har på en måte mistet all respekt for deg de siste dager, og jeg tipper det gjelder det samme for deg å? ^^

7437917[/snapback]

Ja. Bryr meg ikke så mye. Jeg har også null respekt for meg. Er ikke værre enn å overse hverandre :)

Kanel er forresten giftig

7437928[/snapback]

Beklager, men det er skikkelig vanskelig å overse deg når det er whine i omentrent hver setning du skriver! :( Jeg klarer bare ikke.. derfor skal jeg dra å vaske klær å sove nå! Er trøtt og sliten etter jobb..

Lenke til kommentar
Beklager, men det er skikkelig vanskelig å overse deg når det er whine i omentrent hver setning du skriver! :( Jeg klarer bare ikke.. derfor skal jeg dra å vaske klær å sove nå! Er trøtt og sliten etter jobb..

7437943[/snapback]

Beklager skal sjerpe meg.

Lenke til kommentar

W T F!??!!??!?!

Ok, here is the case. I noen uker nå så har ikke CTRL+ALT+DELETE eller høyreklikk på startmeny og taskmanger funka, greit nok. Bruker det ikke så ofte... MEN NÅ!

Måtte inn i CMD for å finne IP adressen til maskinen min, men når jeg skirver CMD får jeg opp at ett annet program bruker det programmet! :ohmy: Hva faen liksom? Og kommandoen "Command" får jeg opp, men ingen ting funker.. NÅ er jeg sur! *ringe microsoft, vil IKKE formatere* :thumbdown:

Lenke til kommentar
Flott dag på jobb med bitchen eller, Rasch? :D

7437950[/snapback]

Du, nå skal jeg fortelle deg! :D Vi var 4 stk idag som møtte opp på jobb uten arbeidsklær pga. at de var sendt til renseriet, så vi lette etter klær der, men der var ingen.

Hvem var den første hun spurte; Koffer har du ikke arbeidsklær?!

Joda, det var meg.. Ga henne bare ''the look'' og etter noen timer var hun plutselig SÅ vennlig. Herregud.. 6 dager igjen... Bare 6 dager igjen... Du kan klare dette.. stå på.. ;)

Lenke til kommentar
Ingen får komme med tips til Yaricks. Hvis han ønsker å skrive det her, OKAY - men support er fremdeles ikke lov i denne tråden.

7437983[/snapback]

*kose på moderatormamma* :love:

2 TIMER til patchen er ferdig :S Kan bare låse meg inne på dass, og lese ut hele boka mi om PHP scripting, fra begynnelse til slutt.

.. Eller spille på privatserver :)

Lenke til kommentar
Ingen får komme med tips til Yaricks. Hvis han ønsker å skrive det her, OKAY - men support er fremdeles ikke lov i denne tråden.

7437983[/snapback]

Haha, latterlig. Sorry meg men.

7437999[/snapback]

Du mener det ville vært bedre om jeg slettet innlegget? Jeg lar det stå, så kan folk få si hva de vil til innlegget hans så lenge det ikke er support. Jeg er lei av at folk kommer med support i tråden og i etterkant sier "det var jo ikke ment som support" etter at 10stk har svart på det som et supportinnlegg.

Lenke til kommentar
Rasch: Da er du heldig som får til det!

7438005[/snapback]

Tjaa.. ble faktisk litt overrasket! :D Tror det også kan ha noe med å gjøre at jeg har de sårene på hånden! ^^

har ikke fortalt henne hva de kommer av, så hun har nok gjort sine tanker.

Equerm: hehehehe nice! :D You rebelious one! eller noe sånt..

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Du mener det ville vært bedre om jeg slettet innlegget? Jeg lar det stå, så kan folk få si hva de vil til innlegget hans så lenge det ikke er support. Jeg er lei av at folk kommer med support i tråden og i etterkant sier "det var jo ikke ment som support" etter at 10stk har svart på det som et supportinnlegg.

7438016[/snapback]

Nei, men jeg mener at regelen kan bøyes i en liten grad. Det er jo ikke snakk om å reparere en pc. Om noen har en quickfix til det, å hjelper han det med et lite innlegg her, så er det mer givende enn 95% av innleggene som er her.

Det heter seg at det ikke skal spammes i tråden, men jeg vil kalle 10 sider med psykologiske problemer av alle mulige typer, spam. Det hører ikke hjemme i SO.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...