L4r5 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) eplefe: Gi han en sjanse. Ja greit det var kanskje ufølsomt av ham, men er ikke så lett når man faktisk MÅ jobbe eller noe. Har opplevd å måtte omtrent avvise folk som vil lette sjela på msn fordi jeg måtte gjøre noe. Er ikke så gøy å gjøre det heller kondolerer btw... Endret 2. april 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Denne dagen suger ape. :\Min erstatning på en bestefar døde i går kveld. naboen min ligger på sykehus, tror jeg, etter noe jeg kanskje tror er slag nr.2, rett før jeg reiste i går kom det en ambulanse og gikk inn til dem, og bestefaren til liksomsøsteren min døde i går. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Vet hvordan det er. Jeg mista en bestefar like før jul og en like etter jul. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har aldri møtt besteforeldrene mine på orssiden. Morfar var død lenge før jeg ble født, og mormor.. Vel, hun stakk fra mann og barn i relativt ung alder, og mamma vil ikke møte henen igjen. Hun døde i fjor, tror jeg. Og farfar døde i 2003. Det gjorde vondt, det. :\ Men farmor. Vel. Jeg gleder meg litt, må jeg innrømme. O.o Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Nakken min brenner som aspeløv! WTB en massasje! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har aldri møtt besteforeldrene mine på orssiden. Morfar var død lenge før jeg ble født, og mormor.. Vel, hun stakk fra mann og barn i relativt ung alder, og mamma vil ikke møte henen igjen. Hun døde i fjor, tror jeg.Og farfar døde i 2003. Det gjorde vondt, det. :\ Men farmor. Vel. Jeg gleder meg litt, må jeg innrømme. O.o 8293028[/snapback] Er hun slem? Eller har hun mye penger? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Begge deler. Men pengene DRITER jeg mildt sagt i. Hun er bare slem. :\ Hun er som Georg sin bestemor i Georgs Magiske Medisin, bare verre. :\ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg gleder meg til morra mi tar reper'n jeg... er det slemt av meg? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg gleder meg til morra mi tar reper'n jeg... er det slemt av meg? 8293136[/snapback] Det går på definisjoner. Fortjener hun, i din mening, at du har den tankegangen om henne? I såfall er det berettiget. Jeg mener egentlig ikke man bør glede seg til noen reiser til de evige jaktmarker, men det er nå meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Nah, spørs pent åssen menneske hun er. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Begge deler.Men pengene DRITER jeg mildt sagt i. Hun er bare slem. :\ Hun er som Georg sin bestemor i Georgs Magiske Medisin, bare verre. :\ 8293127[/snapback] Oj... Dæts bæd. Men er hun gammel da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen og sytti. MEN! Hun ble nettopp nektet en livsviktig operasjon, fordi kroppen hennes ikke tåler den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen og sytti.MEN! Hun ble nettopp nektet en livsviktig operasjon, fordi kroppen hennes ikke tåler den. 8293151[/snapback] Lattis. Men jeg gleder meg faktisk til å dø. Ikke fordi jeg er Emo kid eller noe, men fordi da får jeg liksom kanskje vite noe. Er det noe mer eller blir det svart etter døde. Gleder meg ikke nok til å ta selvmord da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg gleder meg til morra mi tar reper'n jeg... er det slemt av meg? 8293136[/snapback] Samme her egentlig, da slipper jeg maset. Desverre har hun ikke noe særlig penger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 8293143[/snapback] Jeg prøvde nå å skrive ned litt om hvorfor jeg mente det og jeg kjente det begynte å koke. Så tror det er best jeg lar være. I min mening så er det berretiget. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Look I'm standing naked before youDon't you want more then my sex I can scream as loud as your last one But I can't claim innocence Oh God Could it be the weather Oh God Why am I here If love Isn't forever And it's not the weather Hand me my leather I could just pretend that you love me The night would lose all sense of fear But why do I need you to love me When you can't Hold what I hold dear Oh God Could it be the weather Oh God Why am I here If love Isn't forever And it's not the weather Hand me my leather I almost ran over an angel He had a nice big fat cigar "In a sense" he said "You're alone here So if you jump you best jump far" Oh God Could it be the weather Oh God Why am I here If love Isn't forever And it's not the weather Hand me my leather Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Only in japan: http://youtube.com/watch?v=aqkQvNLmWnU Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Fagerhaug: Dr.Cox, Scrubs 8293194[/snapback] He's the best! Jeg har las... øh... kjøpt alle sessongene og holder på å se de nå. Litt vanskelig å få med seg alt ettersom det ikke er tekstet (er 14 år ). Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hva prates det om her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg