Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Der ingenting fester seg? Da burde du jo ikke la det irritere seg. Var sikkert mormonere eller noe. De er visstnok veldig glad i Jesus xD Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ha ha, jeg hadde kommet til å hatt det så forferdelig morsomt med sånne folk! Dog det kommer aldri sånne på døra vår. Bor jo langt opp i fjellet (namsos, midt på ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Der ingenting fester seg? Da burde du jo ikke la det irritere seg. Var sikkert mormonere eller noe. De er visstnok veldig glad i Jesus xD8291717[/snapback] Det går rett på og rett av igjen. Tror jeg må sette på noe kristelig musikk *hente dimmu fram* Steike så kos det nye albumet (In Sorte Diaboli) deres var Endret 2. april 2007 av b-real Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Mjaa. Er ekstremt skeptisk til nyere Dimmu. Tror jeg fyrer på Arch Enemy, jeg. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Mjaa. Er ekstremt skeptisk til nyere Dimmu. Tror jeg fyrer på Arch Enemy, jeg. ^^ 8291754[/snapback] Skeptisk? Hvordan kan man være skeptisk til Dimmu? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Vet ikke, var vel det at jeg ble ekstremt skuffet av to album på rad som gjorde det. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg er så sulten! Satan! Jeg har ikke mat hjemme. Jeg har ikke penger. Min kollega er ikke på jobb i dag. Ingen kompiser er våkne slik at de kan låne meg penger. Det eneste jeg har fått i meg siden i går, er x antal liter vann og sigaretter. Noen, vær så snill, og kom hit, med penger, eller mat, NÅ!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Oki, vel ikke alt kan falle i smak Arch Enemy er et merkelig band. De lager JÆVLIG bra intro på sangene sine, de har noen geniale introer men resten av sangene blir bare BLAHH... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Skeptisk? Hvordan kan man være skeptisk til Dimmu? 8291760[/snapback] F.eks fordi en trommis som tidligere har fordømt deres popmessige innstilling til Black Metal og ikke kan skru trommelyd for fem flate nå er trommisen dems? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Fy fader ost-smørbrød er godt! <3 Litt morsomt. Kommer fra samme by som DDE. :O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg kan komme og gi deg mat, Pasient! Men jeg aner ikke hvor du bor xD Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Nord-norge, vesterålen, sortland, KOM SÅ KOM SÅ Jeg dør snart Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg er så sulten! Satan! Jeg har ikke mat hjemme. Jeg har ikke penger. Min kollega er ikke på jobb i dag. Ingen kompiser er våkne slik at de kan låne meg penger. Det eneste jeg har fått i meg siden i går, er x antal liter vann og sigaretter. Noen, vær så snill, og kom hit, med penger, eller mat, NÅ!! 8291786[/snapback] Din late faen. Ta å gå opp til vestmarka og hjem til din mamma/pappa SPIS. Er faen ikke så langt å gå fra sentrum til vestmarka. SnittLeif: Erm...vel, jeg syns jeg syns de lager ganske bra musikk. Om trommisen ikke "kan skru trommer" gir da jeg meg faen i. Så lenge musikken er bra. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg sitter på jobb Kan liksom ikke bare stikke unna i en time fordi jeg er sulten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Haha, din late faen Vel, orker du ikke å gjøre no med det så kan du ha det så godt ^^ Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg kan jo ikke forlate Derfor, er den eneste løsningen jeg ser, at du kommer hit med fersk rimi lasagne og en kald cola? kek ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Okei, jeg kommer, skal bare finne nøklene til bilen til faren til TLZ. Er der om en tolv timer. Åtte hvis jeg speeder. Endret 2. april 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Haha, you fucking wish. Jeg er fattig og det å fore deg har jeg faen ikke råd til Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er jo Hellhammer som er den eneste grunnen til at man gidder å høre på Stormblåst re-recorded og "In sorte diaboli". Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Blaah. Jeg må ha mat Mat mat mat mat mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg