Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mamma å pappa tvinger meg til å rydde rommet mitt idag...heeeeeeeeeeehe...sier litt om å rotete det er :p

7437807[/snapback]

Sier litt om hvor liten du er :p

7437815[/snapback]

Nei egentlig ikke.

Anyways, så er det masse....rart...ting....tror ikke det må gå så lang tid mellom vær gang e rydder

Lenke til kommentar

Ja nå begynte jeg å lure på hva du/pcen din hadde røyka her! Hos meg er SO6 på usle 385 sider! :tease:

Fy flate det tar tid å laste ned nye patchen til world of warcraft.... "About 76 minutes remaining" *sette på poseidon, legge seg i senga og satse på å ikke sovne som jeg gjorde forran Pirates 2 igår.. :p

Lenke til kommentar
Ja nå begynte jeg å lure på hva du/pcen din hadde røyka her! Hos meg er SO6 på usle 385 sider! :tease:

Fy flate det tar tid å laste ned nye patchen til world of warcraft.... "About 76 minutes remaining" *sette på poseidon, legge seg i senga og satse på å ikke sovne som jeg gjorde forran Pirates 2 igår.. :p

7437870[/snapback]

Det tok 2 timer for meg fordi jeg er bak en flott brannmur :ermm:

Mushi: Allergisk?

Lenke til kommentar
Har du noen gang noe positivt å si? ^^

Men kan godt si det du vil jeg/alle skal si; Daaakar.. allergisk mot noe som er SÅ godt! :(

7437884[/snapback]

Jeg er en negativ person.

Poenget var at det var kjipt å få noe jeg ikke kan spise. Driter i om du synes synd på meg eller ikke :p

DJ: Thats about right.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Har du noen gang noe positivt å si? ^^

Men kan godt si det du vil jeg/alle skal si; Daaakar.. allergisk mot noe som er SÅ godt! :(

7437884[/snapback]

Jeg er en negativ person.

Poenget var at det var kjipt å få noe jeg ikke kan spise. Driter i om du synes synd på meg eller ikke :p

DJ: Thats about right.

7437901[/snapback]

Nope, gjør ikke det. Har på en måte mistet all respekt for deg de siste dager, og jeg tipper det gjelder det samme for deg å? ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...