Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Marley kan være litt brutal til tider men bak det barske vokabularet så er han snill som et lam. Bare spør B-real..

8290048[/snapback]

Nja...jeg vil ikke uttale meg om slikt. Jeg har taushetsplikt.

8290054[/snapback]

Ah,stemmer. *mistenksom*

Hm må finne noe piller for kvalme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med meg!?

8290047[/snapback]

Du som kaster deg rundt i en egosentrisk liten boble du liker å kalle livet ditt som du fullstendig eksponerer for alle rundt deg skamløst, vel vitende om at majoriteten av alle mennesker hater hverandre uansett?

Ja, hva med deg?

8290061[/snapback]

wow, jeg begynner og få sansen for deg :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva med meg!?

8290047[/snapback]

Du som kaster deg rundt i en egosentrisk liten boble du liker å kalle livet ditt som du fullstendig eksponerer for alle rundt deg skamløst, vel vitende om at majoriteten av alle mennesker hater hverandre uansett?

Ja, hva med deg?

8290061[/snapback]

Nydelig

Lenke til kommentar

Hva med meg!?

8290047[/snapback]

Ja, hva med deg?

8290061[/snapback]

I got pwnd!

Lenke til kommentar
wow, jeg begynner og få sansen for deg  :thumbup:

8290072[/snapback]

Jeg anbefaler en sikkerhetsavstand på minst femti meter, da ethvert irriterende individ som våger å trå barnetærne sine over den grensen står i stor fare for å få hodet revet av og kroppen korsfestet utenfor foreldrenes soveromsværelse mens jeg tar hodet og plasserer det over peisen min sammen med alle de andre patetiske lavmålene som våget å i det hele tatt innbille seg at de kunne tillate seg å ha noe som til forveksling kan ligne på et vennskapsforhold til meg.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler en sikkerhetsavstand på minst femti meter, da ethvert irriterende individ som våger å trå barnetærne sine over den grensen står i stor fare for å få hodet revet av og kroppen korsfestet utenfor foreldrenes soveromsværelse mens jeg tar hodet og plasserer det over peisen min sammen med alle de andre patetiske lavmålene som våget å i det hele tatt innbille seg at de kunne tillate seg å ha noe som til forveksling kan ligne på et vennskapsforhold til meg.

8290098[/snapback]

La oss være venner! :D

Lenke til kommentar
Sure. Du betaler, formoder jeg?

Har penger jeg, så ok :)

Hos deg? Eller en tur på byen?

8290075[/snapback]

Byen er trivelig. Da kan jeg hooke deg opp med en politisk korrekt nypubertal tenåring som uten skrupler danser til "Vi skal fylle våre badekar i Unge Høyres blod" mens hun shotter sprit hun ikke tåler, vel vitende om at hun i løpet av kvelden kommer til å kle seg halvnaken og klage på alle guttene som ser påp henne.

Lenke til kommentar

8290098[/snapback]

Rart alle på HW-treffet overlevde..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...