Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Orresnei, kan ikke du poste noen dristige hattebilder i RPP? :innocent:

8286696[/snapback]

Noen spesiell grunn til at du vil ha meg til dette? Har desverre ikke noe kamera tilgjengelig for øyeblikket. Forøvrig ingen hatt heller, men det får være en annen sak. :p Får se om jeg ikke finner noen fine hatter når jeg skal på klassetur til Tysklandl.

Lenke til kommentar
Orresnei, kan ikke du poste noen dristige hattebilder i RPP? :innocent:

8286696[/snapback]

Noen spesiell grunn til at du vil ha meg til dette? Har desverre ikke noe kamera tilgjengelig for øyeblikket. Forøvrig ingen hatt heller, men det får være en annen sak. :p Får se om jeg ikke finner noen fine hatter når jeg skal på klassetur til Tysklandl.

8286799[/snapback]

Må bla så langt tilbake for å se hattebilder av deg. Så en liten update bare :wee:

Lenke til kommentar

Aha. Det dukker muligvis opp noen bilder av meg i slutten av april med stripete dress og hatt. Hvem vet, kanskje jeg lager en liten privat samling til deg. :!: Eller....... ikke. Men hattebilder kommer så snart jeg får kjøpt meg ordentlig hatt, avhengig av hvor mye de koster da. Har ikke tenkt til å bruke en tusenlapp på hatt, får holde med 500. :innocent:

Lenke til kommentar
Aha. Det dukker muligvis opp noen bilder av meg i slutten av april med stripete dress og hatt. Hvem vet, kanskje jeg lager en liten privat samling til deg.  :!: Eller....... ikke. Men hattebilder kommer så snart jeg får kjøpt meg ordentlig hatt, avhengig av hvor mye de koster da. Har ikke tenkt til å bruke en tusenlapp på hatt, får holde med 500.  :innocent:

8286818[/snapback]

Vær så snill å lag en privat samling til meg *bedende babmiblikk* :love:

Lenke til kommentar
Hvis du har så dårlig humor.. Hvorfor ler du da!?

Gah. :roll:

8286869[/snapback]

Who what?

8286876[/snapback]

Blabla? Folk som sier de har dårlig humor/musikksmak er fucktards.

Jeg ler av alt som egentlig ikke er noe morsomt? :innocent:

8286879[/snapback]

Hvorfor ler du om du ikke syns det er morsomt? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...