Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror deg. Er i akkurat samme båt. Har aldri fått til mmorpg og kommer sikkert aldri til å få det til.

Uansett hvor flink jeg tror jeg er, så er det altid noen som er bedre. Liker best å spille mot PCen.

8286545[/snapback]

You name it.

Eventyr spill er gøy, men spill som wow blir kjedelig. Oblivion derimor :love:

Lenke til kommentar
You name it.

Eventyr spill er gøy, men spill som wow blir kjedelig. Oblivion derimor :love:

8286567[/snapback]

Der er jeg helt enig.

Når jeg spiller rollespill så gjør jeg det for å "slippe" unna hverdagen. Jeg vil bare drømme meg bort i en annen tidsalder og et annet univers, og ikke prate med andre mennesker.

Lenke til kommentar
Å! Jeg er i godt humør og det er ferie :D

Montro om det er snø i Tryvann.

Edit:

Eller. Når begynner egentlig ferien? Er det på mandag? Vi diskuterte det i klassen. noen mente at ferien først begynte mandag etter fredagen som var siste skoledag. Jeg mener ferien begynner i dét man kommer ut av skolegården på fredag. Synspunkt?

8286157[/snapback]

Teknisk sett begynner ferien klokken 00:00 på mandagen. For om du ikke hadde hatt ferie ville skolen begynt igjen på mandag, helgen hadde du uansett hatt fri. Men det er klart at følelsen av ferien kommer allerede i det man går ut av skoleporten. Der er jeg helt enig med deg.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Der er jeg helt enig.

Når jeg spiller rollespill så gjør jeg det for å "slippe" unna hverdagen. Jeg vil bare drømme meg bort i en annen tidsalder og et annet univers, og ikke prate med andre mennesker.

8286587[/snapback]

Kos å drømme seg bort litt.

:love:

EDIT: Fant nettop ut at jeg må restarte maskinen min viss jeg skal brenne en ny cd/dvd. Og jeg har liksom bare 7-8 dvd'er som skal brennes, + at jeg har ett lass med nedlastinger på gang.

*Irritere seg over fucka Nero programmvare*

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...