Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

1. april ja, det hadde jeg helt glemt.

Var edru på fest igår. Det var helt greit egentlig. Digg å kunne trene idag og ikke være fyllesjuk. Har en stygg følelse at jeg er på vei til å få senebetennelse i ankelen også. Da blir jeg veldig irritert.

8285035[/snapback]

Da slipper du i alle fall å trene! :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jammen, jammen! :(

Har løpt hver mårra og gått masse turer denne uka. Er sikkert derfor. Har masse blåmerker rundt begge ankelene, og det kjentes ut som om gasse-beinet skulle falle av når jeg kjørte evo igår.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jammen, jammen! :(

Har løpt hver mårra og gått masse turer denne uka. Er sikkert derfor. Har masse blåmerker rundt begge ankelene, og det kjentes ut som om gasse-beinet skulle falle av når jeg kjørte evo igår.

8285046[/snapback]

Startet du plutselig å trene masse?

Lenke til kommentar

Jeg bare prøver å komme iform til jeg skal ha hund :p Dessuten må jeg teste om jeg har like dårlige anker som håndledd. For får jeg lett senebetennelse der er det litt dumt å kjøpe en hund som trenger masse tur.

DJ_Dark: Gikk fra 3-4 gå-turer i uka til det.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Bare jeg som synes aprilsspøkene i avisene og på HW-nettverket var meget dølle i år? Jeg likte egentlig den i BT, selv om den var alt for lett å gjennomskue. Men jeg skal ikke ødelegge overaskelsen for noen så skal ikke si hvilken nyhet det var.

Snorre :)

8285014[/snapback]

De har i alle fall ikke noe forbanna isfjell i år :wee:
Lenke til kommentar
Det er superfint vær, og jeg (vi?) sitter inne.

Det er egentlig ganske befriende og ikke måtte gå ut selvom det er fint vær.

8285206[/snapback]

Jeg føler meg nesten forpliktet til å gå ut når det er fint vær jeg. Men så bor jeg jo i Bergen hvor vi har minst 280 regnværsdager i året, og minimalt med ordentlige solskinnsdager. Himmelen nå er knall blå, solen skinner og jeg må hjelpe til med å rydde huset. Og så sitter jeg her og surfer forum. :no: Jeg fordømmer meg selv for denne ugjerning!

Lenke til kommentar
Jeg føler meg nesten forpliktet til å gå ut når det er fint vær jeg. Men så bor jeg jo i Bergen hvor vi har minst 280 regnværsdager i året, og minimalt med ordentlige solskinnsdager. Himmelen nå er knall blå, solen skinner og jeg må hjelpe til med å rydde huset. Og så sitter jeg her og surfer forum.  :no: Jeg fordømmer meg selv for denne ugjerning!

8285240[/snapback]

/shoo!

Lenke til kommentar

/me tror at flis i fingren er vondt.

Fikk en flis istad (ganske stor egentlig) som jeg bare dro ut igjenn. Nå fant jeg ut at jeg har en god del igjenn, 2mm lang ca. Som bare ligger der og er umulig å få ut. Får vel vente til den kommer ut av seg selv da :)

Lenke til kommentar

Ta en nål, hold den i den blå flammen til en fyrstikk/lighter eller lignende. Vent til nålen blir relativt kald. Så begynner du å pirke i inngangshullet til flisen, og åpne det mer og mer til du greier å pirke resten av flisen ut. Det gjør vondt, men er så verdt det etterpå. Kan gjøre moderat vondt, så om du har noen som kan gjøre det for deg kan det være anbefalt, men det finner du vel ut av selv.

Kan nevnes at jeg har fått alt fra trykkblyant-bly til fliser i fingre, føtter, hender ol. Den lengste flisen jeg noen gang har fått må ha vært 4 cm. Den gikk rett inn i håndflaten. :w00t:

Lenke til kommentar
Ta en nål, hold den i den blå flammen til en fyrstikk/lighter eller lignende. Vent til nålen blir relativt kald. Så begynner du å pirke i inngangshullet til flisen, og åpne det mer og mer til du greier å pirke resten av flisen ut. Det gjør vondt, men er så verdt det etterpå. Kan gjøre moderat vondt, så om du har noen som kan gjøre det for deg kan det være anbefalt, men det finner du vel ut av selv.

8285312[/snapback]

Jeg prøvde ;)

Får se om jeg gidder et forsøk til utpå dagen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...