Datasmurf Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Ostepylser er love, særlig de med bacon rundt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Ostepylser er love, særlig de med bacon rundt 8284703[/snapback] Er litt i tvil. Skal på jobb kl 13 i morra. Men er jææævlig sulten, har ikke fått i meg noe mat i dag. Legger jeg meg nå, våkner jeg rett til jobb, ergo ikke rekker å kaste innpå mat. Derfor er det luuurt med en ostepølsepakke nå... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Så absolutt, Ø.B. Selv var jeg også jævlig sulten i sted, sånn like etter å ha feilsendt ei melding til feil jente, men måtte nøye meg med tørre kjeks fordi hadde jeg gått opp, hadde jeg vekt mamma igjen, og da hadde det blitt surmuling Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Så absolutt, Ø.B.Selv var jeg også jævlig sulten i sted, sånn like etter å ha feilsendt ei melding til feil jente, men måtte nøye meg med tørre kjeks fordi hadde jeg gått opp, hadde jeg vekt mamma igjen, og da hadde det blitt surmuling 8284712[/snapback] Flytt ut, løp rundt i huset så mye du vil^^ Ja, tror jeg går for statoil jeg.. Så lenge jeg er i seng før 6 såh.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Jeg vil bare grave meg ned. Grave meg dypt ned og aldri se sola igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) bazukh Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor fy faen det var digg, ble helt svimmel. Får se litt mer på familie fyr. edit: det er forstyrrende at moren min ikke har kommet gjem enda, æsj hun har seg sikkert Endret 1. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Jeg er dårlig i magen. Kaaaanskje det ikke var så lurt å leve på ballerinakjeks og chips i 2-3 dager, for så å stappe i seg en scvææær, varm pizza på 2,8 sekunder. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) *Igrunn ikke noe spennende* Endret 1. april 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) *slettet* ogfjortentegn Endret 1. april 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) *Slettet. * Endret 1. april 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Det er da man lurer på hva dere to har drevet med nå flere poster "plutselig" ikke var interresante Jeg får ikke sove! Argh! Drittvinduer. Hvorfor har jeg ikke gardiner? Det var koselig å våkne til soloppgangen de fire første dagene, men c'mone.. Resten av de seks månedene har det ikke vært no' særlig. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Det var Ustedalen sin feil! Får ikke sove nei? Hehe, drittsommer (vår da) sier bare jeg. Tiden for konstant kløe og renning på øynene, tett nese og forbanna drittfugler som ikke greier å holde kjeft. For ikke å glemme vepsene, stankelbenene og alle de andre forbanna idiotinstektene (beklager fransken, men jeg blir irritert når jeg tenker på veps ). Dessuten går det jo ikke an å få seg søvn! Flott sommernatt sist sommer: Klokka 12: Jeg stuper ned i loppekassen Klokka 12-3: Konstant nese- og øynerenning, med en ettersmak av varme godt over romtemperatur som resulterer i putevendig annenhvert sekund. Klokka 3: Ops, der ble det lyst, og fuglene skriker. Ikke lett å sove med andre ord. Klokka 4: Fortsatt ikke lett å sove. Klokka 6: Jeg har lagt meg i gangen, fullstendig isolert fra fugleskrik og sollys. Heldigvis er det i hvert fall mørkt ute til 6-7 nå på våren. Endret 1. april 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Våkna kl 6 idag, til fuglekvitring. Nå har jeg et stort dilemma ukene framover. Skru av pc'en om kvelden og lukke vinduet, eller la pc'en stå på og våkne til fuglekvitring kl 6 Evt, jeg kan kjøpe en liten bordvifte Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Jeg våkner alltid tidlig. Spesielt om våren. For da kommer alltid sola =/ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Jeg våkner alltid tidlig. Spesielt om våren. For da kommer alltid sola =/ 8284956[/snapback] Det er jo kos å våkne tidlig, men ikke når man har ferie og vil sove lenge. Jeg sover lengre når jeg skal på skolen jo! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Aidskake mobbet meg i går da jeg fortalte at jeg ikke greier å sove lenge! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Skal jeg banke Aidskaka for deg? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Bare jeg som synes aprilsspøkene i avisene og på HW-nettverket var meget dølle i år? Jeg likte egentlig den i BT, selv om den var alt for lett å gjennomskue. Men jeg skal ikke ødelegge overaskelsen for noen så skal ikke si hvilken nyhet det var. Snorre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Trenger ikke. Jeg skal banke henne når vi spiller løkkefotball! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 1. april ja, det hadde jeg helt glemt. Var edru på fest igår. Det var helt greit egentlig. Digg å kunne trene idag og ikke være fyllesjuk. Har en stygg følelse at jeg er på vei til å få senebetennelse i ankelen også. Da blir jeg veldig irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg