Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ostepylser er love, særlig de med bacon rundt :love:

8284703[/snapback]

Er litt i tvil. Skal på jobb kl 13 i morra. Men er jææævlig sulten, har ikke fått i meg noe mat i dag. Legger jeg meg nå, våkner jeg rett til jobb, ergo ikke rekker å kaste innpå mat. Derfor er det luuurt med en ostepølsepakke nå...

Lenke til kommentar
Så absolutt, Ø.B.

Selv var jeg også jævlig sulten i sted, sånn like etter å ha feilsendt ei melding til feil jente, men måtte nøye meg med tørre kjeks fordi hadde jeg gått opp, hadde jeg vekt mamma igjen, og da hadde det blitt surmuling :(

8284712[/snapback]

Flytt ut, løp rundt i huset så mye du vil^^ Ja, tror jeg går for statoil jeg.. Så lenge jeg er i seng før 6 såh..

Lenke til kommentar

Det er da man lurer på hva dere to har drevet med nå flere poster "plutselig" ikke var interresante ;)

Jeg får ikke sove! Argh! Drittvinduer. Hvorfor har jeg ikke gardiner? Det var koselig å våkne til soloppgangen de fire første dagene, men c'mone.. Resten av de seks månedene har det ikke vært no' særlig.

Lenke til kommentar

Det var Ustedalen sin feil! :tease:

Får ikke sove nei? Hehe, drittsommer (vår da) sier bare jeg. :D

Tiden for konstant kløe og renning på øynene, tett nese og forbanna drittfugler som ikke greier å holde kjeft. For ikke å glemme vepsene, stankelbenene og alle de andre forbanna idiotinstektene (beklager fransken, men jeg blir irritert når jeg tenker på veps :cry:). Dessuten går det jo ikke an å få seg søvn! :(

Flott sommernatt sist sommer:

Klokka 12: Jeg stuper ned i loppekassen

Klokka 12-3: Konstant nese- og øynerenning, med en ettersmak av varme godt over romtemperatur som resulterer i putevendig annenhvert sekund.

Klokka 3: Ops, der ble det lyst, og fuglene skriker. Ikke lett å sove med andre ord.

Klokka 4: Fortsatt ikke lett å sove.

Klokka 6: Jeg har lagt meg i gangen, fullstendig isolert fra fugleskrik og sollys.

Heldigvis er det i hvert fall mørkt ute til 6-7 nå på våren. :p

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...