Eplefe Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Smurfen Psssh, han sov, vi måtte inn og vekke ham. Jeg må være drømmegjesten, forresten, fordi når jeg våkner, så rydder jeg etter gårsdagens fest.. Meg og Stefan drakk champagne med sugerør i går ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 ooh, fancy Jeg møtte en kompis av søskenbarnet mitt, fyr fra Stavanger. Jævlig interessant og grei kar. Vi hadde mange ting til felles. Alt fra musikk til dataspillfortid Og så var det hyggelig å snakke med Sveinung (gåte, storåsfestivalen, ripoff m.m) igjen Dog, det mest irriterende var at i det vi dro, kom min første og største kjærlighet... Hans yngre søster, Gunnhild Sundli. Fikk snakka med henne 5 min før vi måtte dra for å rekke bussen =/ Ja ja, c'est la vie. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg kan riste på rompa som Shakira. Helt sant. Steffy og Silje og Kristin er vitner! ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 *melde seg inn i Witness Protection Program* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 mmmm good mornin' SO. Mamma begynte å blø ut av puppen idag så hun dro på sjukehuset. OMGWTFBBQ! Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 mmmm good mornin' SO. Mamma begynte å blø ut av puppen idag så hun dro på sjukehuset. OMGWTFBBQ! 8279918[/snapback] Det hørtes litt guffent ut. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Aldhissla: True that! Men hun er ganske recently kreftfixa der så kanskje det .. er normalt? ^^ noen som vet? Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Knut Erik: Det kan godt være. Har ikke så mye kjennskap til det. Det er trist når sånt skjer, men det går nok bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Uff, det høres skummelt ut, Knut Erik. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 mmm takk folks. Går nok bra - hun var rask med å dra dit så. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 "t's gonna take a lot to drag me away from you There's nothing that a hundred men or more could ever do I bless the rains down in Africa Gonna take some time to do the things we never had" *Dum-dum-dumdumdumdum!* Nå har jeg vaska opp, rydda og støvsugd. Jeg er bare best! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Da har jeg installert gta sa samp(multiplayer) winamp ordnet sånn at jeg kan kontrollere musikken med hotkeys ordnet gta radioen sånn at den ikke har lyd installert skjermkort drivere installert ati control center og overklokka installert visse mods(no dirt osv) 100% savegame Da er man vel klar til å spille gta Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Da har jeg installertgta sa samp(multiplayer) winamp ordnet sånn at jeg kan kontrollere musikken med hotkeys ordnet gta radioen sånn at den ikke har lyd installert skjermkort drivere installert ati control center og overklokka installert visse mods(no dirt osv) 100% savegame Da er man vel klar til å spille gta 8279965[/snapback] Man er aldrig klar for GTA uten en stor posjon snacks slik at man slipper å flytte seg vekk fra herligheten på flere timer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 100% save høres utrolig kjedelig ut. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Har sjokolade og noen flasker brus. Jaja, sånn går det når man kjeder seg. SteffyPants: runna gta før og orker ikke igjen, bare for å spille online. Endret 31. mars 2007 av Bundy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Lol jeg hører på GTA soundtrack Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Hadde noen merkelig drømmer i natt. Først drømte jeg at Mr. Bean hadde tatt over brukeren min og spamma ned forumet sånn at jeg ble bannet. Så drømte jeg møtte Bundy og L4r5, merkelig siden jeg ikke egentlig vet hvordan de ser ut i virkligheten. Det endte hvertfall opp med at vi stjal et stereoanlegg fra et eller annet museum. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Så drømte jeg møtte Bundy og L4r5, merkelig siden jeg ikke egentlig vet hvordan de ser ut i virkligheten. Det endte hvertfall opp med at vi stjal et stereoanlegg fra et eller annet museum. 8279980[/snapback] Fy faen, har vi fortalt deg det? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 100% save høres utrolig kjedelig ut. 8279976[/snapback] Hadde jeg brukt det på mitt vakre FIFA spill hadde jeg sluppet å spille en sesong ekstra pga jeg sovna på bærbare rett før batteriet gikk ut.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 GTA skal spilles ferdigrundet, og med cheats. Da er det gøyt! Cruise rundt, drepe, bare gå og nyte naturen osv, artig spill avogtil. Gleder meg til GTA IV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg