Demantios Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 haha, 4dobbel? klarte dobbel ista jeg og når jeg fikk sånn feilmelding og prøvde igjen Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 haha, 4dobbel? klarte dobbel ista jeg og når jeg fikk sånn feilmelding og prøvde igjen 7437086[/snapback] Hehe jeg er jævla flink da var i banken istad, ville ha lån...men de som jeg skulle snakke med hadde lunch... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hahaha! Herlig å se ting klikke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Herregud. Denne dagen behandler meg bare litt bedre enn gårsdagen. Takk gud for at linn lånte vekk headsetet sitt, ellers ville jeg ha klikket. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hehe jeg er jævla flink da var i banken istad, ville ha lån...men de som jeg skulle snakke med hadde lunch... 7437103[/snapback] Hvem faen vil gi deg lån? Eplefe: fikk du tak i TLZ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det gjorde jeg. XD De var i Haugeund fortsatt, og kom hjem en del senere enn de hadde ventet. Orket såvidt å snakke med ham, jeg hadde drukket hostesaft med morfin i. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvem faen vil gi deg lån? 7437117[/snapback] Banken håper jeg, vis ikke må jeg spørra pappa, som egentlig hadde vært mye bedre, men han vil at jeg skal ta opp lån sånn at jeg "lærer om livet" men så sa han at han sikkert kunne sponse meg med noen tusen hehe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 My foot hurts Så da er det bare å vrenge opp Neil Young og smøre inn foten med ibux gel og glede seg til helga. Kan bli interessant dette, med denne søte nerdina og alt... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Prøv, ellers kjøper jeg en til deg neste gang jeg ser deg. 7437077[/snapback] Hvilken trussel! Etter kontoen å dømme, tror jeg vi går på Espenjakt i kantina en dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det gjorde jeg. XDDe var i Haugeund fortsatt, og kom hjem en del senere enn de hadde ventet. Orket såvidt å snakke med ham, jeg hadde drukket hostesaft med morfin i. 7437133[/snapback] cosylan? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Eksamen i matte i dag. Jeg rakk ikke svare på tre spørsmål, har jeg 7 feil til sammen klarer jeg det akkurat. 8 er stryk uten slingringsmonn. Altså jeg har råd til 4 feil, jeg veit jeg hadde én. Dette ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Eksamen i matte i dag. Jeg rakk ikke svare på tre spørsmål, har jeg 7 feil til sammen klarer jeg det akkurat. 8 er stryk uten slingringsmonn. Altså jeg har råd til 4 feil, jeg veit jeg hadde én. Dette ser ikke bra ut. 7437156[/snapback] Joda matti. Du klarer dette glatt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nei, jeg har en sånn annen en, med høyere ethylmorfin-innhold enn cosylan. Oo Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Der stakk man og hadde mer skole! Hade, troll! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 hostesaft med morfin er bare kos det da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nei, jeg har en sånn annen en, med høyere ethylmorfin-innhold enn cosylan.Oo 7437167[/snapback] Smaker den bedre eller verre enn cosylan? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Legen min nekter å gi det til meg. Har hatt en jevelig hoste i snart 5 uker =/ Endret 6. desember 2006 av Sindrelol Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) jeg fikk det via tanten min som er lege jeg det eller så er fastlegen vår noe gammeldags siden jeg fikk det Endret 6. desember 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Pappa gav meg cosylan da jeg var liten og siden har jeg avskydd det. Brekker meg bare ved tanken på den jævlige smaken. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg driver ikke med doping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg