Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dette er et forhold du har tro på?

8279299[/snapback]

Det var vist veldig viktig å presisere at det var en for menn :wee: Jeg har mine tvil innimellom ja. Spesiellt når han gikk rundt og lekte homo i en time med veska si.

8279309[/snapback]

You best start shoppin' around, girlfriend *knips knips*
Lenke til kommentar
You best start shoppin' around, girlfriend *knips knips*

8279329[/snapback]

Oh no you dinn't!

*vifte med finger*

8279344[/snapback]

Oh heeeeeeell no

Anyways. Det er to plausible scenarioer dette med typen din og homo-leking. Han er enten, som meg, svært sikker på sin egen seksualitet og det er bare positivt. Ellers...

Huff.

Lenke til kommentar
Tror neppe han er homofil. Eller ville han vel ikke pult på meg..?

Eller..?

8279367[/snapback]

Det kan være et svært dyptsittende skapfenomen, men det er igrunn svært sjeldent. I og med at tanken, for en homofil mann, på å ha sex med en kvinne er en motbydelig tanke.

Ta det med ro. Det er nok deg han vil ha :)

Lenke til kommentar
"kjenner" en som var 40 år, med kone, barn og volvo før han kom ut av skapet... så aldri si aldri :p

8279386[/snapback]

En i familien min kom ut når hun var 47 og hadde tre unger, hund og stasjonsvogn. Så det er mulig.

Dessuten er kjæresten min hetro. Det har jeg bestemt.

Lenke til kommentar
Folkens, jeg har forstoppelse... :cry:

8279266[/snapback]

Hvordan i svarte skulle det være relevant eller på noen annen måte interessant for oss?

8279268[/snapback]

Ak, som jeg savner de Dage, da en kunde tale frit om Excrementioner, uten at frygte for Liv og Læmme! Der er i aller høieste Grad mulig, at tale om ens Fordøielse, og samtidigt opføre Sig anstændigt og elegant paa Discutions-forumet.floss01.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...