Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen! jeg blir så jævlig irritert når to som åpembart har lyst på hverandre ikke tør ¨gjøre noe med det! ! ! Ikke engang når man staver for dem at de liker hverandre

8278217[/snapback]

Jeg satt akkurat å tenkte hvor i faen det ble av deg :love:

Vel...erm...av og til å trenger bare folk å finnet det ut på egenhånd rett og slett uansett hvor mye du prøver å vise det til de...

Lenke til kommentar
Begyn å grin a!  :tease:

8278221[/snapback]

Faen helller a! Broen min hadde fest og hadde drømmedama si på besøk og det var så kølart at de begge likte hverandre men ingen av dem turte å gjøre noe

8278233[/snapback]

Haha! Du skulle tatt tak i han, båret han bort foran henne og sagt "snakk"!

Lenke til kommentar
Vel...erm...av og til å trenger bare folk å finnet det ut på egenhånd rett og slett uansett hvor mye du prøver å vise det til de...

8278230[/snapback]

Faen heller vi var flere som så at de var rett fra ¨rive av hverandre klærne men ingen av dem turte å ta neste steg... blir så jævlig irritert atte
Lenke til kommentar
Faen helller a! Broen min hadde fest og hadde drømmedama si på besøk og det var så kølart at de begge likte hverandre men ingen av dem turte å gjøre noe

8278233[/snapback]

Haha! Du skulle tatt tak i han, båret han bort foran henne og sagt "snakk"!

8278245[/snapback]

Var omtrent det jeg gjorde.. sa det var klart at hun likte han og ba ham ta neste skritt.... Men han er 17 og har ikke akkurat verdens beste selvtillit :p

Gjorde det klart for henne også at han likte henne. men ingen av dem turte å gjøre noe meed det

Lenke til kommentar
Var omtrent det jeg gjorde.. sa det var klart at hun likte han og ba ham ta neste skritt.... Men han er 17 og har ikke akkurat verdens beste selvtillit :p

Gjorde det klart for henne også at han likte henne. men ingen av dem turte å gjøre noe meed det

8278256[/snapback]

Da gir du han penger for å få han til å gjøre det!

EDIT: Det ble visst en dobbel!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

8278256[/snapback]

Det kommer nok av seg selv skal du se. Kjærsten/fruen/madammen/pusen/min kjære (fornøyd nå demille?) tittet vel på hverandre i ett år eller mer før det skjedde noe.

Lenke til kommentar
Da gir du han penger for å få han til å gjøre det!

EDIT: Det ble visst en dobbel!

8278268[/snapback]

Blir så jævlig irritert av å se to folk som liker hverandre men ikke tør gjøre noe med det :p

Jeg sa det rett ut til han at han måtte prøve seg men han feiga ut... kan skjønne han egentlig da for han er akkurat på vei ut fra et forhold der han brant seg en del men jeg synes det er for gærent at han ikke tør satse videre

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...