Hashtægg Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Tør ikke, virker som om det er noe skummelt på gang 8278205[/snapback] Herregud nei Jeg bare lurer på ettersom du sa noe om "fruen" istad. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Fruen kan da være så mangt da egentlig.. Trenger ikke å være gift for å kalle sin bedre halvdel "fruen" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Faen! jeg blir så jævlig irritert når to som åpembart har lyst på hverandre ikke tør ¨gjøre noe med det! ! ! Ikke engang når man staver for dem at de liker hverandre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Faen! jeg blir så jævlig irritert når to som åpembart har lyst på hverandre ikke tør ¨gjøre noe med det! ! ! Ikke engang når man staver for dem at de liker hverandre 8278217[/snapback] Begyn å grin a! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 http://www.universal-music.co.jp/u-pop/art...mages/ecard.jpgMener du hadde dette en gang. Eller noe som lignet. Eller noen andre haddde det med et nick som lignet ditt. 8278183[/snapback] Vel kjære vene deg, da bør du friske opp hukommelsen din for den fyren der har jeg aldri hatt som avatar noen sinne. 8278204[/snapback] Greit. Og til de andre: Hva er uansett galt med ham? Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Herregud nei Jeg bare lurer på ettersom du sa noe om "fruen" istad. 8278211[/snapback] Hehe Nei, jeg er ikke gift. Kaller henne fruen fordi jeg ikke liker utrykket "dama", men hun er litt mer enn bare kjærsten, hvis du skjønner? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Faen! jeg blir så jævlig irritert når to som åpembart har lyst på hverandre ikke tør ¨gjøre noe med det! ! ! Ikke engang når man staver for dem at de liker hverandre 8278217[/snapback] Jeg satt akkurat å tenkte hvor i faen det ble av deg Vel...erm...av og til å trenger bare folk å finnet det ut på egenhånd rett og slett uansett hvor mye du prøver å vise det til de... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Begyn å grin a! 8278221[/snapback] Faen helller a! Broen min hadde fest og hadde drømmedama si på besøk og det var så kølart at de begge likte hverandre men ingen av dem turte å gjøre noe Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Nei, jeg er ikke gift. Kaller henne fruen fordi jeg ikke liker utrykket "dama", men hun er litt mer enn bare kjærsten, hvis du skjønner? 8278229[/snapback] Du kan kalle henne kjære, eller som to jeg kjenner: "Kjæresten min". Høres litt rart ut egentlig Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Faen helller a! Broen min hadde fest og hadde drømmedama si på besøk og det var så kølart at de begge likte hverandre men ingen av dem turte å gjøre noe 8278233[/snapback] Da er det bare å skjenke dem fulle og dytte dem under dyna. Funker alltid Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Greit.Og til de andre: Hva er uansett galt med ham? 8278223[/snapback] Neieh...hvor skal man begynne? L4r5: Gammel er din bror? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Begyn å grin a! 8278221[/snapback] Faen helller a! Broen min hadde fest og hadde drømmedama si på besøk og det var så kølart at de begge likte hverandre men ingen av dem turte å gjøre noe 8278233[/snapback] Haha! Du skulle tatt tak i han, båret han bort foran henne og sagt "snakk"! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Vel...erm...av og til å trenger bare folk å finnet det ut på egenhånd rett og slett uansett hvor mye du prøver å vise det til de... 8278230[/snapback] Faen heller vi var flere som så at de var rett fra ¨rive av hverandre klærne men ingen av dem turte å ta neste steg... blir så jævlig irritert atte Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Vel, uansett...de var da på samme plass L4r5 og de kommer sikkert ikke til å glemme kvelden så løpet er nok ikke kjørt skal du se...de trenger kanskje bare litt tid Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Du kan kalle henne kjære, eller som to jeg kjenner: "Kjæresten min". Høres litt rart ut egentlig 8278239[/snapback] Ja ikke sant? Hun er definetivt min bedre halvdel og så er hun så viktig for meg at jeg føler det bare blir riktig å kalle henne fruen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Faen helller a! Broen min hadde fest og hadde drømmedama si på besøk og det var så kølart at de begge likte hverandre men ingen av dem turte å gjøre noe 8278233[/snapback] Haha! Du skulle tatt tak i han, båret han bort foran henne og sagt "snakk"! 8278245[/snapback] Var omtrent det jeg gjorde.. sa det var klart at hun likte han og ba ham ta neste skritt.... Men han er 17 og har ikke akkurat verdens beste selvtillit Gjorde det klart for henne også at han likte henne. men ingen av dem turte å gjøre noe meed det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Var omtrent det jeg gjorde.. sa det var klart at hun likte han og ba ham ta neste skritt.... Men han er 17 og har ikke akkurat verdens beste selvtillit Gjorde det klart for henne også at han likte henne. men ingen av dem turte å gjøre noe meed det 8278256[/snapback] Da gir du han penger for å få han til å gjøre det! EDIT: Det ble visst en dobbel! Endret 30. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Gjorde det klart for henne også at han likte henne. men ingen av dem turte å gjøre noe meed det 8278256[/snapback] Det kommer nok av seg selv skal du se. Kjærsten/fruen/madammen/pusen/min kjære (fornøyd nå demille?) tittet vel på hverandre i ett år eller mer før det skjedde noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Da gir du han penger for å få han til å gjøre det! EDIT: Det ble visst en dobbel! 8278268[/snapback] Blir så jævlig irritert av å se to folk som liker hverandre men ikke tør gjøre noe med det Jeg sa det rett ut til han at han måtte prøve seg men han feiga ut... kan skjønne han egentlig da for han er akkurat på vei ut fra et forhold der han brant seg en del men jeg synes det er for gærent at han ikke tør satse videre Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Hvis jeg tidligere hadde vist at RPP var så intens så skulle jeg jaggumeg ha lest her før nå!. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg