Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den der tror jeg du fjerner :\

Greit nok at du missliker fyren men det der går over grensa til personhets-ting så den må du nok fjerne søta mi, mkay? :)

8277979[/snapback]

Skulle bare være like barnslig som visse andre.

8277980[/snapback]

Får du ikke nok kjærlighet og oppmerksomhet av foreldra dine elns?

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Den der tror jeg du fjerner :\

Greit nok at du missliker fyren men det der går over grensa til personhets-ting så den må du nok fjerne søta mi, mkay? :)

8277979[/snapback]

Skulle bare være like banrslig som visse andre.

8277980[/snapback]

Får du ikke nok kjærlighet og oppmerksomhet av foreldra dine elns?

8278019[/snapback]

Får mer enn nok fra både familie, venner og kjæreste, så det trenger du ikke å tenke på.

Fredrik: årk. jeg gidder ikke deg.

Lenke til kommentar
Ingen har eid noen, og jeg har i vertfall ikke eid megselv i noen faens ting.

Og den trolleplakaten er værre enn de "klassens regler"-plakatene på skolen. "De som mobber andre har bare problemer med seg selv."

8277951[/snapback]

vel la meg se.

Du er født i 1989, dvs du er 18.

Du hørter på Tazte Priv i følge lastfm...

Interesser: Styrketrening, musikk, data og film.

Profil anslag:

- Du ble mobbet på skolen. Du begynte å trene som pokker for å ta igjen. Du hører på "Kul azz" musikk for å ha en sjangs å være med i gjengen.

Du går løs på folk du ikke kjenner, anklager dem for ting som ikke stemmer. (wtf jeg brude være rapper yo) Dvs, teksten som er uthevet i quoten stemmer rimelig bra.

Lenke til kommentar
Får mer enn nok fra både familie, venner og kjæreste, så det trenger du ikke å tenke på.

8278032[/snapback]

Så bra for deg ;)

Men jeg tror du har egentlig fått sagt det du mener? eller er det noe mer?

For om du er ferdig kan du jo gå i noen andre deler av forumet, ettersom du er antiSO6.

Lenke til kommentar
Profil anslag:

- Du ble mobbet på skolen. Du begynte å trene som pokker for å ta igjen. Du hører på "Kul azz" musikk for å ha en sjangs å være med i gjengen.

Du går løs på folk du ikke kjenner, anklager dem for ting som ikke stemmer. (wtf jeg brude være rapper yo) Dvs, teksten som er uthevet i quoten stemmer rimelig bra.

8278036[/snapback]

:lol:

Man, du overgår deg selv i dag :lol:

Lenke til kommentar
Må fjerne alt her så ikke B-real skal smekke meg over fingrene med den mektige e-penisen sin og gi meg ban og warn fra denne begredlige delen av forumet.

8278018[/snapback]

Altså, nå kutter du ut.

Sånn helt seriøst.

Det var ikke det jeg ba deg om i det hele tatt. Det jeg ba deg om å fjerne var en ekstra quote.

Vil du ut bare provosere nå eller vil du seriøst ha en ferie? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Profil anslag:

8278036[/snapback]

8278044[/snapback]

Jeg er ikke helt pro, men jeg kan lage psykologiske profiler av folk som stemmer sånn ca bra. Og jeg fikk nok av input fra han til å lage en :) Tenkte jeg skulle bare dele den med resten av SO ^^

Lenke til kommentar
Profil anslag:

8278036[/snapback]

8278044[/snapback]

Flira godt av den jeg og.

--

Du har visst tro på deg selv og..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...