Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hjemmesiden til SkyMarshall? Synes ikke han er så sinnsykt enormat absurd gøyal som alle skal ha det til. Og hjemmesiden var for rotetet til å finne fram til det jeg søkte. Så jeg holder meg her. Til jeg legger meg om 5 minutter.

8277836[/snapback]

Jeg snakket da om forumet ikke hjemmesida hans :roll:

Og hvor har du det fra at jeg ikke har venner btw? Jeg er spent på hvor du har det fra :wee:

8277852[/snapback]

serr, b-real. Jeg hadde ikke giddi å diskutert engang. Warn, move along :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
b-real pus, c'mon!

This is for you!

8277844[/snapback]

Han er ikke halvparten av den artisten som du ser i den sagen der. Jeg så han live i kulturhuset i Harstad og FY FAEN for en konsert det var. Fyren vil jeg erklære et geni faktisk for fy faen han er flink!

KILLING SPREE! Nei, syns det er bare bra å rydde opp i ting i SO. Ble FOR mye søppel imo.

8277845[/snapback]

<unrealtournamentstemme>UNSTOPABLE!!</unrealtournamentstemme>

;D

Lenke til kommentar
Hjemmesiden til SkyMarshall? Synes ikke han er så sinnsykt enormat absurd gøyal som alle skal ha det til. Og hjemmesiden var for rotetet til å finne fram til det jeg søkte. Så jeg holder meg her. Til jeg legger meg om 5 minutter.

8277836[/snapback]

Jeg snakket da om forumet ikke hjemmesida hans :roll:

Og hvor har du det fra at jeg ikke har venner btw? Jeg er spent på hvor du har det fra :wee:

8277852[/snapback]

Gadd vel ikke navigere til forumet hans. Har ikke allverdens tid. Og jeg vet at du ikke har venner på måten du oppfører deg på. Opplagt at du mangler sosial intelligens.

Mr.Leftfield: Du er emo.

Demille: Striper suger og egner seg kun til zebraer. Og selv de er stygge dyr.

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Gadd vel ikke navigere til forumet hans. Har ikke allverdens tid. Og jeg vet at du ikke har venner på måten du oppfører deg på. Opplagt at du mangler sosial intelligens.

8277886[/snapback]

Fight fight fight! :love:
Lenke til kommentar

8277886[/snapback]

:lol:

Vel, no offence til deg som person eller what so ever men du har ikke ANELSE hva du snakker om, sånn helt seriøst...

Det sier vel strengt tatt mere om deg som sitter å forhåndsdømmer folk på internet :)

Lenke til kommentar
HAHA

Dette tar helt av.

B-real har kanskje en kort lunte, men han er en grei fyr (tror jeg, har aldri møtt han. Virker hvertfall sånn her på forumet)

8277901[/snapback]

Ingenting som tar av her. Hvis du hadde møtt ham hadde du forstått hvorfor han ikke har venner.

Lenke til kommentar

8277886[/snapback]

Fight fight fight! :love:

8277903[/snapback]

naaahhh....Ikke i dag. Orker ikke. Dessutten så kan ikke fyren sette i gang en ordentlig diskusjon engang. Så han eide vel seg selv i det han i det hele tatt starta.

Lenke til kommentar

8277886[/snapback]

Your mama so ugly, that standing next to her even you look pretty!

Btw, tragisk med anti ting i siggen. C'mon dette er et forum, get a grip folk(da mener jeg mest deg fredric)!! Er dere så tragiske at dere trenger å krangle og disse andre der. Gah..

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Btw, tragisk med anti ting i siggen. C'mon dette er et forum, get a grip folk!! Er dere så tragiske at dere trenger å krangle og disse andre der. Gah..

8277922[/snapback]

Vel, han poster jo her selv så...vel..er det ikke det man kaller...selveid? :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...