Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke du får så mange heller ved å være såpass stor i kjeften..

8277796[/snapback]

Jeg har nok venner. Trenger ikke venner på et forum for å gi meg selv en falsk illusjon om at noen bryr seg om meg. Så du trenger ikke tenke på meg. Og jeg snakket vel egentlig ikke til deg?

8277811[/snapback]

Nei, men du bør ikke slenge dritt til en mod hele tiden heller.. :tease:

Lenke til kommentar

For å gå litt ot til den samtalen som er nå;

Joina hardware.no@efnet. Satser på at det er samme hardware.no som her, jess.

Men hvorfor rakke ned på mods? De gjør en jævlig god jobb, noe man fort skjønner om man har vært mod ett og annet sted selv.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Se der ja. Ikke rart du ikke har venner og alle hater deg.

8277786[/snapback]

:lol:

Loook I have another fan :D

Hvis du vil joine flere likesinnede som deg så kan du prøve å stikke innom http://www.whinerz.com/ og forumet der, er masse masse b-real-hatere der ^^

8277800[/snapback]

Hjemmesiden til SkyMarshall? Synes ikke han er så sinnsykt enormat absurd gøyal som alle skal ha det til. Og hjemmesiden var for rotetet til å finne fram til det jeg søkte. Så jeg holder meg her. Til jeg legger meg om 5 minutter.

DJ_Dark: Slenger ikke dritt, sier bare sannheten. Gir deg prinsen og halve kongeriket om du motbeviser det jeg har sagt.

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Hjemmesiden til SkyMarshall? Synes ikke han er så sinnsykt enormat absurd gøyal som alle skal ha det til. Og hjemmesiden var for rotetet til å finne fram til det jeg søkte. Så jeg holder meg her. Til jeg legger meg om 5 minutter.

8277836[/snapback]

Jeg snakket da om forumet ikke hjemmesida hans :roll:

Og hvor har du det fra at jeg ikke har venner btw? Jeg er spent på hvor du har det fra :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...