Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Flere av jentene på skolen min har masse brunkrem og tykke lag med sminke. Pent? Ikke i mine øyne.

8276897[/snapback]

Pent hvis de svetter :D (noT)

Bundy hører absolutt under en av de sykeste personene jeg har hørt...

8276904[/snapback]

Nja, jeg skylder på samfunnet.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Øyh biril, er du sugen på litt bowling? Jeg kjeder meg noe inn i helvete.

8276860[/snapback]

Urk nei, jeg orker ikke å gå til sentrum nå. Akkurat kommet av jobb og er sliten. Some other time, mkay?

8276890[/snapback]

Ok da. Da må jeg spørre venner jeg egentlig ikke er venner med lenger O.o

Lenke til kommentar
Anyways så er noen jenter som dokker, oversminket er ikke pent, og ikke sminket i det hele tatt er heller ikke pent. :ph34r:

8276919[/snapback]

Tøv og tull. Usminkede jenter kan være utrolig pent.

8276931[/snapback]

Den gjelder ikke meg vertfall. Ser så naken ut uten. Har jo lyse vipper..

Lenke til kommentar

Noen jenter i klassen min har på seg SÅ mye brunkrem så det rinner :) Det er veldig ekkelt. Men trur de fleste gjør det for å skjule kvisene sine. Synes det er VELDIG ekkelt. Noen sitter å sminker seg i timen også. En gang på skolen så kom det ei jente som hadde lebestift rundt leppene til haken. Det var styggt. Så hadde hun sånn øye-ting langt opp til panna .

Lenke til kommentar
Noen jenter i klassen min har på seg SÅ mye brunkrem så det rinner :) Det er veldig ekkelt. Men trur de fleste gjør det for å skjule kvisene sine. Synes det er VELDIG ekkelt. Noen sitter å sminker seg i timen også. En gang på skolen så kom det ei jente som hadde lebestift rundt leppene til haken. Det var styggt. Så hadde hun sånn øye-ting langt opp til panna .

8276953[/snapback]

Altså. Sånt må jeg leve med hver frekkin's dag! Akkurat som deg

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

8276953[/snapback]

Brunkrem ser helt jævlig ut, spesielt hvis det ikke er riktig fordelt, og de svetter. Haha, herresatan.

Lenke til kommentar

8276953[/snapback]

Brunkrem ser helt jævlig ut, spesielt hvis det ikke er riktig fordelt, og de svetter. Haha, herresatan.

8276968[/snapback]

Det er sant. Det kom også ei jente i en annen klasse som var helt brun rundt øya, og bleik resten over ansiktet. Så stygt ut ! :)

Lenke til kommentar
Brunkrem generelt ser unaturlig ut :thumbdown:

8276981[/snapback]

Jeg er ikke jente med tanke på posten her. Jeg skulle ha på meg litt hudkrem siden jeg var så tørr på fingrene. Jeg hva jeg tok på meg ? Brunkrem ! Det så helt forjæævlig ut. Hvordan skulle jeg vite at det var brunkrem ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...