SnittLeif Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Blir sånn 2 for 1 det. Du får fitte, men du kan også suge en "penis". blir vel ikke stort bedre enn det. Edit: i tillegg så har a pupper 8274440[/snapback] DET skal du ikke være så rask med å påstå. Endret 30. mars 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg gjentar spørsmålet mitt, jeg; Er det normalt å bli kåt av å høre en sang, bare fordi du vet at duden/damen som synger det er hawt? Ikke snakk om musikkvideo eller noe sånt her. 8274450[/snapback] Tja... Hør på soloen på GnR's Rocket Queen. Dame i bakgrunnen med en ganske heftig orgasme. Helt sikkert nok til å bli tent. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg gjentar spørsmålet mitt, jeg; Er det normalt å bli kåt av å høre en sang, bare fordi du vet at duden/damen som synger det er hawt? Ikke snakk om musikkvideo eller noe sånt her. 8274450[/snapback] Du bør oppsøke psykolog..det er ikke normalt å bli kåt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Nei, ingen sånne effekter som stønning eller noe heller. Jeg mener, A Perfect Circle - Thinking of You så stønner han jo inn i mikrofonen, det er en ting. Men bare synging, rett og slett. En sang, uten noe stønning eller smertehyl for de som liker det og sånt. EDIT: B-real; Trenger jeg flere psykologer? Har en allerede + psykiater. Endret 30. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg gjentar spørsmålet mitt, jeg; Er det normalt å bli kåt av å høre en sang, bare fordi du vet at duden/damen som synger det er hawt? Ikke snakk om musikkvideo eller noe sånt her. 8274450[/snapback] Tja, blir ganske klam i hakket av Baywatch-remixen som går på radioen hele tiden nå. Kanskje ikke noe sammenheng med spørsmålet ditt, men men... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg gjentar spørsmålet mitt, jeg; Er det normalt å bli kåt av å høre en sang, bare fordi du vet at duden/damen som synger det er hawt? Ikke snakk om musikkvideo eller noe sånt her. 8274450[/snapback] Sikkert ikke helt vanlig nei. Men gjør vel ikke noe det, så lenge den ikke spilles offentlig. Er ikke det kuleste i verden å gå rundt med bennern på et utested f.eks. Eller er det det? kunne vært drit fett å gå bort til noen jenter med synlig bennern å si: "halla, åssen hengern jenter?" Lenke til kommentar
Solid Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Har ikke drukket kaffe i dag. 8274455[/snapback] Såpass. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Du bør oppsøke psykolog..det er ikke normalt å bli kåt. 8274471[/snapback] Haha, sier du. Du sprenges vel nesten mens "koseobjektet" er i Sør-Afrika. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg er ikke gutt, jeg får ikke ståtiss. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg gjentar spørsmålet mitt, jeg; Er det normalt å bli kåt av å høre en sang, bare fordi du vet at duden/damen som synger det er hawt? Ikke snakk om musikkvideo eller noe sånt her. 8274450[/snapback] Sikkert ikke helt vanlig nei. Men gjør vel ikke noe det, så lenge den ikke spilles offentlig. Er ikke det kuleste i verden å gå rundt med bennern på et utested f.eks. Eller er det det? kunne vært drit fett å gå bort til noen jenter med synlig bennern å si: "halla, åssen hengern jenter?" 8274478[/snapback] You do realize that Eplefe is a girl? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 B-real; Trenger jeg flere psykologer? Har en allerede + psykiater.8274472[/snapback] Ja du trenger det Lenke til kommentar
Solid Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg er ikke gutt, jeg får ikke ståtiss. 8274482[/snapback] Når fant du ut det? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Wtf, blir kåt av en sang fordi du vet at han som synger er heit? Hva har det med sangen å gjøre? Hvis han er heit tenker du på han, ikke sangen. Og personen må være rimelig heit hvis du blir kåt av å bare tenke på han Endret 30. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Blir sånn 2 for 1 det. Du får fitte, men du kan også suge en "penis". blir vel ikke stort bedre enn det. Edit: i tillegg så har a pupper 8274440[/snapback] DET skal du ikke være så rask med å påstå. 8274456[/snapback] Nei kanskje ikke. Har ikke sett mer enn ansiktet hennes jeg Er demille flatbrysta? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Men.. Men.. Jeg er jo erklært frisk, jo? O.o Arbeidsdyktig og hele pakken ,liksom Bah, er sikkert bare tanken på at Gackt er multitalent og løstøs og at ejg drømmer om å være groupien som tenner ham med lange fingernegler som gjør det. Ah. Gackt. EDIT: Solid; Har visst det siden jeg var ganske liten, faktisk. Demille: Nei, for jeg blir ikke kåt av å bare tenke på ham, men av å høre sangene hans, derimot. O.o Endret 30. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Haha, sier du. Du sprenges vel nesten mens "koseobjektet" er i Sør-Afrika. 8274483[/snapback] Erm...nei? Jeg sa jeg var KOSESYK...kose betyr ikke puling din fjott. Eller..kanskje for deg da....kjekt m hår på tissen hva? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Demille: Nei, for jeg blir ikke kåt av å bare tenke på ham, men av å høre sangene hans, derimot. O.o 8274497[/snapback] Du sa jo er det normalt å bli kåt når du vet at personen som synger er heit? Og nei, det er ikke "normalt" å bli kåt av en sang. Bare sært, og du må virkelig være kåt sånn utenom om en sang tenner deg. Endret 30. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg veit du er jente da eplefe, hehe. jeg tenkte bare sånn generelt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Må jeg det? XD Visste ikke det var nødvendig, jeg. Men.. bah. Det var liksom det at den sangen har tent meg siden TLZ reiste til USA xD Tviler på at det er tilfeldig, da xD EDIT: Kanskje det er måten han sier "Ikuru?" (Hvor mye?) på i live-versjonen av sangen..? Endret 30. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Satan så kort lunte noen har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg