Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gjentar spørsmålet mitt, jeg; Er det normalt å bli kåt av å høre en sang, bare fordi du vet at duden/damen som synger det er hawt? Ikke snakk om musikkvideo eller noe sånt her.

8274450[/snapback]

Tja... Hør på soloen på GnR's Rocket Queen. Dame i bakgrunnen med en ganske heftig orgasme. Helt sikkert nok til å bli tent.

Lenke til kommentar

Nei, ingen sånne effekter som stønning eller noe heller.

Jeg mener, A Perfect Circle - Thinking of You så stønner han jo inn i mikrofonen, det er en ting.

Men bare synging, rett og slett. En sang, uten noe stønning eller smertehyl for de som liker det og sånt.

EDIT: B-real; Trenger jeg flere psykologer? Har en allerede + psykiater.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Jeg gjentar spørsmålet mitt, jeg; Er det normalt å bli kåt av å høre en sang, bare fordi du vet at duden/damen som synger det er hawt? Ikke snakk om musikkvideo eller noe sånt her.

8274450[/snapback]

Tja, blir ganske klam i hakket av Baywatch-remixen som går på radioen hele tiden nå. Kanskje ikke noe sammenheng med spørsmålet ditt, men men...

Lenke til kommentar

8274450[/snapback]

Sikkert ikke helt vanlig nei. Men gjør vel ikke noe det, så lenge den ikke spilles offentlig. Er ikke det kuleste i verden å gå rundt med bennern på et utested f.eks.

Eller er det det? kunne vært drit fett å gå bort til noen jenter med synlig bennern å si: "halla, åssen hengern jenter?"

Lenke til kommentar

8274450[/snapback]

Sikkert ikke helt vanlig nei. Men gjør vel ikke noe det, så lenge den ikke spilles offentlig. Er ikke det kuleste i verden å gå rundt med bennern på et utested f.eks.

Eller er det det? kunne vært drit fett å gå bort til noen jenter med synlig bennern å si: "halla, åssen hengern jenter?"

8274478[/snapback]

You do realize that Eplefe is a girl?

Lenke til kommentar
Blir sånn 2 for 1 det.

Du får fitte, men du kan også suge en "penis". blir vel ikke stort bedre enn det.

Edit: i tillegg så har a pupper

8274440[/snapback]

DET skal du ikke være så rask med å påstå.

8274456[/snapback]

Nei kanskje ikke. Har ikke sett mer enn ansiktet hennes jeg :p

Er demille flatbrysta?

Lenke til kommentar

Men.. Men.. Jeg er jo erklært frisk, jo? O.o

Arbeidsdyktig og hele pakken ,liksom :(

Bah, er sikkert bare tanken på at Gackt er multitalent og løstøs og at ejg drømmer om å være groupien som tenner ham med lange fingernegler som gjør det.

Ah. Gackt. :dribble:

EDIT:

Solid; Har visst det siden jeg var ganske liten, faktisk.

Demille: Nei, for jeg blir ikke kåt av å bare tenke på ham, men av å høre sangene hans, derimot. O.o

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Demille: Nei, for jeg blir ikke kåt av å bare tenke på ham, men av å høre sangene hans, derimot. O.o

8274497[/snapback]

Du sa jo er det normalt å bli kåt når du vet at personen som synger er heit?

Og nei, det er ikke "normalt" å bli kåt av en sang. Bare sært, og du må virkelig være kåt sånn utenom om en sang tenner deg.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Må jeg det? XD

Visste ikke det var nødvendig, jeg.

Men.. bah. Det var liksom det at den sangen har tent meg siden TLZ reiste til USA xD

Tviler på at det er tilfeldig, da xD

EDIT: Kanskje det er måten han sier "Ikuru?" (Hvor mye?) på i live-versjonen av sangen..?

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...