Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642
Er det unormalt å synes at eldre musikk er bedre enn nyere musikk?

8274243[/snapback]

Nope, alle med "peiling" vet at gammel musikk er best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha skikkelig lange fingernegler.

Groupie er forresten et yrke jeg kunne tenkt meg å prøve ut (:p)

EDIT: Er det normalt å bli kåt av en person som synger på et språk du ikke forstår, bare fordi du vet at duden er hawt?

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Unnskyld, måtte bare. Vet det er hunkjønn du venter på xD

når kommer hun tilbake? :)

8274289[/snapback]

Det NEKTER jeg å tro på. Alle har en søt liten skaphomse i seg. Og det er min jobb og mane den fram.

8274290[/snapback]

Din jobb? Kjære vene deg bundy, du har mange andre ting du bør prioritere framfor en slik jobb.
Lenke til kommentar
*Snip*

8274243[/snapback]

Been there done that. Noen folk er så trangsynte at de ikke engang kan se folk på siden av seg.

8274265[/snapback]

Hahaha.. minner meg om en i gamle klassen, per daniel het han. Han er legendarisk for sin dumhet her i Aurskog.

uansett. Jeg sa til han: Faen ass.. han er så trangsynt, er som om noen har festa sånne greier som hester har på seg når de løper sånn at de ikke ser til siden". Da svarte han, helt seriøst: "Ja veit! Han ser meg aldri når jeg sitter ved siden av han".

Han er ikke en vanlig dum kar, han er noe helt spesiellt. Han er max wannabe, og dum som et brød. Driver litt med dop og sånt. Og nå har han begynt å bole, men han hakke blitt no svær :p

Lenke til kommentar
Han er ikke en vanlig dum kar, han er noe helt spesiellt. Han er max wannabe, og dum som et brød. Driver litt med dop og sånt. Og nå har han begynt å bole, men han hakke blitt no svær :p

8274335[/snapback]

Spise riktig er viktig da.

8274349[/snapback]

Trur du han skjønner det ell?

Huff.. han er så utrolig lur han. Her for et par måneder siden så fikk han med seg en god kompis av meg for å hente ei jente han ble kjent med over nettet, dette var første møte demmes. Det kompisen min ikke visste var at per daniel og hu jenta skulle rømme fra et barnehjem og dra til oslo å levere hu der.

Lenke til kommentar
Liker du barten du har fått?

Du er mer mannelig enn sirslask jo  :tease:

8274374[/snapback]

Det skal ikke så mye til da :ermm:

Vil du ha revansj for sist gang jeg knuste deg i håndbak? :wee:

8274379[/snapback]

Hysj! Jeg lot deg vinne.

Aldhissla: Ja! Også mister jeg alt av tegn på en kvinnelig kropp! :dribble:

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest