Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kommer ikke ting PC lengre? Forbanna uting at alt av spill bare har forsvunnet og alt skal lanseres først på (insert random FITTDRITKONSOLL) og ting aldri kommer til PC lengre. Hvor ble den tida der man kunne ha et ordentlig bredt utvalg av PC-spill der det så var en release nesten hver mnd man kunne glede seg til.

Nei pc har blitt nedprioritert...noe så grønnjævlig og det irriterer meg.

Lenke til kommentar
Hvorfor kommer ikke ting PC lengre? Forbanna uting at alt av spill bare har forsvunnet og alt skal lanseres først på (insert random FITTDRITKONSOLL) og ting aldri kommer til PC lengre. Hvor ble den tida der man kunne ha et ordentlig bredt utvalg av PC-spill der det så var en release nesten hver mnd man kunne glede seg til.

8273439[/snapback]

For ikke å snakke om at PC er omtrent den eneste plattformen det er levelig å spille på.

Lenke til kommentar

8273439[/snapback]

Jeg må si meg mektig enig i den påstanden, jeg har ikke spilt noen spill på pcen min på flere måneder :(

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Damnit det er jo sommer ute! 19C! Fram med shortsen og ut å kos dere folkens :D

8273459[/snapback]

Regn her, huff.

8273481[/snapback]

Nåja, regn og regn... Mer overskyet. Litt variert.

Lenke til kommentar
For ikke å snakke om at PC er omtrent den eneste plattformen det er levelig å spille på

8273445[/snapback]

Ikke sant.

8273477[/snapback]

Enig, hvem gidder f.eks å spille Oblivion på en 360?

Skal man spille noe på en konsoll så man ha tastatur og mus, såfremt man ikke spiller på en gammel sega eller en nintendo

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at folk klarer å spille FPS-spill på en konsoll i det hele tatt.

Altså..hvem vil spille HL2/Unreal Tournament osv.. på en konsoll der man ikke kan bevege siktet fritt og ikke må sitte å beregne "hey DER kommer vi til å møtes..."

Blah...JEG VIL HA ET NYTT OG GODT PC-SPILL NÅ!!!!! :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...