Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

L4r5: Jeg gikk da rett forbi kassa med cola jeg. Ikke noe problem der! Grunnen var at jeg glemte meg helt. Det var en slik ekkel mann i køen. Har aldri likt ham..han er så skummel. Slitt,flokete,uvaska hår og fillete klær (nei han er ikke uteligger). Så løp jeg tilbake til pappa og innså at jeg hadde både penger og brus.. :blush:

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, takk :)

8269810[/snapback]

Haha, sjekker dere ofte kameraer? En kompis av meg tar alltid boller(halv bolle osv) i butikken og spiser på det I butikken.

8269822[/snapback]

Tror ikke kameraopptak sjekkes med mindre det er noe spesielt. Tror det er noen regler til det å faktisk kikke på opptak og.

Lenke til kommentar
Jepp, takk :)

8269810[/snapback]

Haha, sjekker dere ofte kameraer? En kompis av meg tar alltid boller(halv bolle osv) i butikken og spiser på det I butikken.

8269822[/snapback]

Tid og annen, men vi har en del som går rundt + ScanKontoll som går i sivil..

Lenke til kommentar
L4r5: Jeg gikk da rett forbi kassa med cola jeg. Ikke noe problem der! Grunnen var at jeg glemte meg helt. Det var en slik ekkel mann i køen. Har aldri likt ham..han er så skummel. Slitt,flokete,uvaska hår og fillete klær (nei han er ikke uteligger). Så løp jeg tilbake til pappa og innså at jeg hadde både penger og brus.. :blush:

8269836[/snapback]

Er det virkelig verdt å gjøre seg til tyv for en cola? Angrer du IKKE?!

Slem jente! :realmad:

Lenke til kommentar

8269836[/snapback]

Been there, done that... Husker jeg gjorde akkurat det samme en gang. Glemte rett og slett å betale. Hadde dårlig tid liksom. Når jeg kom ut i bilen så følte jeg meg litt teit når jeg skjønte det da :p
Lenke til kommentar
Tror ikke kameraopptak sjekkes med mindre det er noe spesielt. Tror det er noen regler til det å faktisk kikke på opptak og.

8269852[/snapback]

Regler? Når innførte de det? Tror heller det er det at de ikke orker. Hmm.

Tid og annen, men vi har en del som går rundt + ScanKontoll som går i sivil..

8269853[/snapback]

Regner med det ikke er en liten butikk :wee:

Er butikken en del av et senter?

Lenke til kommentar
Hun digga å få Bundy på puppen  :!:

8269933[/snapback]

Hehe. Det er morsomt å gå rundt i oslo og drite seg selv ut.

"Heeei, har du litt nordlending i deg?"

"ehh, nei?"

"Vil du ha litt?" med grov pedo stemme.

edit: ja, jeg har en fargerik personelighet.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...