Neppe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Karoline var til meg i går Endret 6. desember 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Så skriver man brev etter brev, uviten om at det faktisk ikke bli lagret. Så alt ifra 28 nov. må gjøres på nytt. IT-Avdelingen viste om dette, men har ikke sagt noe. DET ER SÅ SYKT IRRITERENDE. JEG FÅR LYST TIL Å DRA HJEM. 7436336[/snapback] Jeg vet hva IT-avdelingen din trenger, en EQUERM! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hoho. Nei, det er vel ikke bare å stikke hjem. Men jeg skjønner at du har lyst. Oo Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg vet hva IT-avdelingen din trenger, en EQUERM! 7436374[/snapback] Jah, hehe. Han lærlingen som jobber her sover faktisk på jobb. Så spiller han mud mens han er våken. Så stinker han så jævlig, at jeg vil ikke engang ha han på kontoret mitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Go morgen alle sammen 7436367[/snapback] Du skal ikke lage slike post. Karoline var til meg i går 7436372[/snapback] Eller at hun ikke var... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Karoline var til meg i går 7436372[/snapback] Eller at hun ikke var... 7436388[/snapback] Hun var det Vi så en romatisk film før vi gikk på soverommet, å sov. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jah, hehe. Han lærlingen som jobber her sover faktisk på jobb. Så spiller han mud mens han er våken. Så stinker han så jævlig, at jeg vil ikke engang ha han på kontoret mitt. 7436377[/snapback] Sover? WTF^^ Jeg kan sove her jeg også da, vi lager tross alt hundrevis av Svane madrasser, men jeg tror ikke det hadde blitt godt mottatt. Var en som la seg ned å sov her om dagen, men han var syk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hun var det Vi så en romatisk film før vi gikk på soverommet, å sov. 7436389[/snapback] Du vet at jeg var hos henne hele kvelden? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg kan sove her jeg også da, vi lager tross alt hundrevis av Svane madrasser, men jeg tror ikke det hadde blitt godt mottatt.Var en som la seg ned å sov her om dagen, men han var syk 7436391[/snapback] Ikke nok med at han sover. Han lyver til sjefen sin. Sier han kom klokka 9 osv, når han kom klokka 12. Så sier han at han var nede å sjekka noe. Stabil arbeidskraft Det er enda en lærling her da. Grei kar han, gjør i det minste jobben sin. Du vet at jeg var hos henne hele kvelden? 7436397[/snapback] Med hennes enegga tvilling søster Marthe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Da har jeg fått droppet kjerringen av på eksamen, så får jeg konsentrert meg om eget pensum. Det er faen ikke greit, altså. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Da har jeg fått droppet kjerringen av på eksamen, så får jeg konsentrert meg om eget pensum. Det er faen ikke greit, altså. 7436413[/snapback] Du er 19, å kaller kjæresten din for kjerring ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Med hennes enegga tvilling søster Marthe. 7436411[/snapback] Je rait.. Du var med henne ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er ikke det søtt, kanskje? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Her sier vi kjerring om alle kvinnfolk.. uansett om dem er 14 eller 70. Alltid noen som blir fornærma når jeg sier det utenfor midt-telemaek Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Midt-telemark er hølet i Norge så det er vel ingen overraskelse. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ikke nok med at han sover. Han lyver til sjefen sin. Sier han kom klokka 9 osv, når han kom klokka 12. Så sier han at han var nede å sjekka noe. Stabil arbeidskraft Det er enda en lærling her da. Grei kar han, gjør i det minste jobben sin. For en slask, han er sikkert ikke en l33t hax0r heller, huff og huff Hadde et par superslasker i IKT-klassen min, jeg synst forferdelig synd på de bedriftene som får de som IT-ansvarlige (forhåperntligvis skjer det ikke da) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 b-real endte opp som Neighbour helt tilfeldig på last.fm. Super You share many artists in common, including Opeth, Turbonegro, Rage Against the Machine, Xploding Plastix, and BigBang. Er ikke cyber-space lite. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Midt-telemark er hølet i Norge så det er vel ingen overraskelse. 7436439[/snapback] Hva vet du om det? tviler på at du har vært der Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Chimaira - Let's go (til Midt-Telemark) har såvidt kjørt igjennom Telemark. Jeg kan ikke si jeg fant stedet fristende, men jeg ville egentlig hjem hele ferien i år, så.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva vet du om det? tviler på at du har vært der 7436463[/snapback] Nå må ikke du tro at jeg tar turen dit bare for å bekrefte at det er et høl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg