Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fredrik er forbanna...

8267532[/snapback]

Faktisk tar jeg det ikke så gærent. Er ikke like lett å si fra om man gjør noe sånt. Går vel an å polere bort, eller i verste fall kan det tas med en lakkstift. Lakken på skjermen der var ikke strøken uansett.

8267576[/snapback]

Men det vil jo koste sannsynligvis..jeg hadde blitt dritsur hadde det vært min bil..men så har jeg verken bil eller lappen da så:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fredrik er forbanna...

8267532[/snapback]

Faktisk tar jeg det ikke så gærent. Er ikke like lett å si fra om man gjør noe sånt. Går vel an å polere bort, eller i verste fall kan det tas med en lakkstift. Lakken på skjermen der var ikke strøken uansett.

8267576[/snapback]

Jeg sa i fra når jeg gjorde det. Ble nesten 10k, men jeg sover hvertfall godt om natten.

Lenke til kommentar
Jeg sa i fra når jeg gjorde det. Ble nesten 10k, men jeg sover hvertfall godt om natten.

8267633[/snapback]

Bra at du sa fra, for personen som eier bilen (og din egentlig) skyld. Fint å ha ren samvittighet.

Denne ripen var ganske tynn, og pappa mente den nok kunne poleres bort. Får se. Har mest lyst til å lakkere hele bilen jeg, men det er en investering som ikke vil lønne seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Bra at du sa fra, for personen som eier bilen (og din egentlig) skyld. Fint å ha ren samvittighet.

Denne ripen var ganske tynn, og pappa mente den nok kunne poleres bort. Får se. Har mest lyst til å lakkere hele bilen jeg, men det er en investering som ikke vil lønne seg.

8267680[/snapback]

Det var et firma som trodde jeg hadde kasko og dermed dro de på litt ekstra. Kjipt egentlig. Link.

Betalte ikke selv. The upside of being spoiled...

8267673[/snapback]

Nja, da er det vel like så greit.

8267681[/snapback]

Det koster jo å spørre da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det koster jo å spørre da...

8267709[/snapback]

Gjør det noe når du slapp å betale selv?

8267741[/snapback]

Stoltheten fikk seg et lite knekk. Nå må jeg bare pønske ut hvordan fartsboten min skal forsvinne.

Lenke til kommentar
Skal prøve å få med meg folk til Harstad i helge for å se "300" dog virker som ingen har interesse av å gjøre noe som helst i helga.

Typisk. BLah...fuck de..jeg drar uansett.

8267621[/snapback]

Aff, kjipt :hm:

Jeg skal se den imorra med mamma, tror jeg. Om hun ikke jobber til seint. :) Blir kos om det blir noe av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...