Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, faktisk ikke...

 

Kunne kanskje fortalt en historie om at du er villig til å ta henne med ut på middag på en dyr restaurant, gi henne nok å drikke slik at hun blir villig til litt analsex. Så bruker du en halv liter glidemiddel, slik at det blir et mektig vakuum, og når du da drar lille jonas ut, spruter det sjokoladepudding over hele deg! Så blir reaksjonen fra begge "WTF?!1111oneone!!one!!11one!" når begge to spyr utover hele senga, og jeg kommer dettende ut av klesskapet ditt med et kamera i hånden...

 

Bedre?

8265253[/snapback]

 

I lol'd irl! :!:

 

Men du var litt ekkel

Lenke til kommentar
Kunne kanskje fortalt en historie om at du er villig til å ta henne med ut på middag på en dyr restaurant, gi henne nok å drikke slik at hun blir villig til litt analsex. Så bruker du en halv liter glidemiddel, slik at det blir et mektig vakuum, og når du da drar lille jonas ut, spruter det sjokoladepudding over hele deg! Så blir reaksjonen fra begge "WTF?!1111oneone!!one!!11one!" når begge to spyr utover hele senga, og jeg kommer dettende ut av klesskapet ditt med et kamera i hånden...

 

Bedre?

8265253[/snapback]

Så romantiskt :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
(...) når begge to spyr utover hele senga, og jeg kommer dettende ut av klesskapet ditt med et kamera i hånden...

8265253[/snapback]

 

And remember: If you get it on tape, you could get it in cash...

Lenke til kommentar
Kan vel ikke bli verre enn Jesper.  :ermm:

8265283[/snapback]

Tror ikke det :p

Jeg har jo mine planer, men jeg bestikker ikke damer med dyre middager, jeg bruker min fantastiske sjarm ;)

 

Omg. Jeg får ikke medlidenhet i SO, engang.

Nå går jeg .. Hater Equerm, SnittLeif og Bundy.

I'm a sad panda :(

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Det var da bare en ektremt forkortet versjon av en historie fra tuckermax.com.. Ikke noe jeg ville funnet på for fem øre uten noe inspirasjon :p

8265300[/snapback]

 

Dust :( Jeg som trodde at du hadde fantasien i orden

 

Møtes på Sæter over en sigg etterpå? Jeg er der rundt.. 16.50-ish

Lenke til kommentar
Omg. Jeg får ikke medlidenhet i SO, engang.

Nå går jeg .. Hater Equerm, SnittLeif og Bundy.

8265295[/snapback]

HEI! Jeg føler ikke at jeg bør skyldes på for noe. Jeg er opptatt med å flytte musikken fra bil-cd'ne mine inn på pc'n.

 

Forresten så bør du heller tenke hvor heldig du er som har TLZ, istedet for å tenke på at du ikke nødvendigvis får snakke med han hele tiden.

Jeg er i avstandsforhold selv for tida, vet du. Jeg klarer det fint

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...