Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Haha, fredag hadde vært konge det, ja! Kanskje få med miss C. også, hvis hun er keen :D

Skal visst være noe hos Bareid i kveld også, siden Thomas har bursdag, men jeg får besøk av dama, så jeg tviler på at jeg kommer. Skal jo tross alt på jobb i morgen også :p;)

8263646[/snapback]

Åkei.. kanskje jeg stikker innom han :)

Men hva med å ta med deg kjerringa di på litt sosialt samvær da? Jeg har jo tross alt ikke møtt henne ennå.

Og siden det er torsdag, så MÅ man ikke drikke, selv om alle andre gjør det. Jeg kommer nok til å ta en pils eller to for å kose meg, men ikke mer. Skal jo opp kl 6 i morgen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Denne filmen begynner å forstyrre meg. Skikkelig og. Oo

8263679[/snapback]

På samme måte som den Amandusnominerte melkastefilmen?

Lenke til kommentar
Åkei.. kanskje jeg stikker innom han :)

Men hva med å ta med deg kjerringa di på litt sosialt samvær da? Jeg har jo tross alt ikke møtt henne ennå.

Og siden det er torsdag, så MÅ man ikke drikke, selv om alle andre gjør det. Jeg kommer nok til å ta en pils eller to for å kose meg, men ikke mer. Skal jo opp kl 6 i morgen :p

8263659[/snapback]

Åjada, hun skal nok presenteres, men tror ikke det blir i kveld.. I kveld blir det nok bare kos hjemme hos meg som står på agendaen ;) Hvordan er det på skøyen i dag da?

Lenke til kommentar
Åjada, hun skal nok presenteres, men tror ikke det blir i kveld.. I kveld blir det nok bare kos hjemme hos meg som står på agendaen ;) Hvordan er det på skøyen i dag da?

8264171[/snapback]

Joda, få hun med! Du kan være litt pedofil med kjæresten din først, så kan dere komme en tur til Bareid :D

Det skjer lite på Skøyen. Jeg har hatt en effektiv arbeidstid på 51 minutter i dag :p

Lenke til kommentar
Jeg klager ikke hvertfall. Sov til 11, så stakk jeg ut en liten tur. Nå ligger jeg i senga og nerder. Blir nesten ikke bedre. :wee:

Hva er opp på jobb? Slækk dag?

8264407[/snapback]

Dust! Jeg var oppe 06.15, dusja, og dro på jobb :(

Ja, er jævlig slækk i dag. Skjer alt for lite på jobb.

Nå skal jeg ta en røyk.

Brb :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...