Eplefe Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Har du lyst til å svare på dette; Er det noen helter? og Hva er temaet i filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Har du lyst til å svare på dette;Er det noen helter? og Hva er temaet i filmen. 8263440[/snapback] Temaet i filmen er rasisme, og de aller fleste ender opp med å bli helter på hver sin måte. Spesielt Michael Peña og Matt Dillon sine karakterer glimter til. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Har du lyst til å svare på dette;Er det noen helter? og Hva er temaet i filmen. 8263440[/snapback] Temaet er rasisme, og forskjellsbehandling. Om det er noen helter? Da må det være han politimannen som reddet hun dama ut av den brennende bilen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Takk. Det var det jeg trengte å vite. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Baeh, Steffy var visst før meg. Men, bra at det bare var løskrutt som han mannen skjøt hun lille jenta med. Ble litt skremt jeg. Jeg og dama bare sånn "Neeeiii, ikke løøp ut!" :!: Endret 29. mars 2007 av WhiteDragon Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 WhiteDragon: Rediger vekk spoiler plz. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) EDIT: Fint vi kan skrive. Det jeg mente var at rollen hennes er skummel. O.o Endret 29. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg synes det var morsomt å se Miss Congeniality og George of the Jungle sammen som et alvorlig ektepar. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Fy faen. xD Det er drittmoromt! xD EDIT: Det som er skremmende er jo at den filmen har noen snev av virkelighet i seg. :\ Endret 29. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Enig med deg Pants, Sandra Bullock passet ikke helt inn i rollen.. Heller ikke "George in the Jungle" mannen. Endret 29. mars 2007 av WhiteDragon Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Herregud, han purken var en jævla rass. O.o Han mislikte jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Enig med deg Pants, Sandra Bullock passet ikke helt inn i rollen.. Heller ikke "George in the Jungle" mannen. 8263486[/snapback] Vel, rolig nå, jeg sier ikke at de ikke passer inn. Brendan Fraser er en enormt dyktig skuespiller og Bullock har bare vært uheldig med filmvalgene. Selve utførelsen av rollen er det ingenting å si på, selv om jeg ikke kunne unngå å tenke på at han svinger gjennom jungelen mens hun spiller på vinglass. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 God morgen folkens. Eller, håper dere har en god morgen, for min suger! Lå våken halve natta med migrene og dårlig mage.. Har det enda, så jeg ser ikke framover med 8 timer på jobb.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg skriver blogginnlegg om stereotypi og så videre. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Uff, dritt når man er sånn syk :/ Jeg sitter på biblioteket på jobben og hører på soundtracket til Pearl Harbor av alle ting... Kvart over ti bærer det ut herfra og opp til noen småbarn som trenger hjelp med matte. FUN! Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Uff, dritt når man er sånn syk :/ Jeg sitter på biblioteket på jobben og hører på soundtracket til Pearl Harbor av alle ting... Kvart over ti bærer det ut herfra og opp til noen småbarn som trenger hjelp med matte. FUN! 8263609[/snapback] Awww.. Stakkars lille kozeklumpen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Intimvask! Var koZ med stor Z på mandag. Må gjentas en gang i nærmeste fremtid, da kanskje med et par pils Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Intimvask! Var koZ med stor Z på mandag. Må gjentas en gang i nærmeste fremtid, da kanskje med et par pils 8263635[/snapback] Hva med fredag kveld? Jeg skal riktignok på øving på kvelden, men vi kan jo leke etter den tid. Dessuten er jo Bareid hjemme, så skal vel ikke se bort ifra at det blir en fest Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Haha, fredag hadde vært konge det, ja! Kanskje få med miss C. også, hvis hun er keen Skal visst være noe hos Bareid i kveld også, siden Thomas har bursdag, men jeg får besøk av dama, så jeg tviler på at jeg kommer. Skal jo tross alt på jobb i morgen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg