Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig med deg Pants, Sandra Bullock passet ikke helt inn i rollen.. Heller ikke "George in the Jungle" mannen. :p

8263486[/snapback]

Vel, rolig nå, jeg sier ikke at de ikke passer inn. Brendan Fraser er en enormt dyktig skuespiller og Bullock har bare vært uheldig med filmvalgene. Selve utførelsen av rollen er det ingenting å si på, selv om jeg ikke kunne unngå å tenke på at han svinger gjennom jungelen mens hun spiller på vinglass. ^^

Lenke til kommentar
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something.
Lenke til kommentar
Uff, dritt når man er sånn syk :/

Jeg sitter på biblioteket på jobben og hører på soundtracket til Pearl Harbor av alle ting... Kvart over ti bærer det ut herfra og opp til noen småbarn som trenger hjelp med matte. FUN!

8263609[/snapback]

Awww.. Stakkars lille kozeklumpen :love:

Lenke til kommentar
Intimvask! :love:

Var koZ med stor Z på mandag. Må gjentas en gang i nærmeste fremtid, da kanskje med et par pils :p

8263635[/snapback]

Hva med fredag kveld? Jeg skal riktignok på øving på kvelden, men vi kan jo leke etter den tid. Dessuten er jo Bareid hjemme, så skal vel ikke se bort ifra at det blir en fest :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...