mushi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 T.o.m. jeg har syltetøy, og jeg er dritallergisk. Kan ikke garantere på holdbarheten da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 T.o.m. jeg har syltetøy, og jeg er dritallergisk. Kan ikke garantere på holdbarheten da. 7435669[/snapback] Hva har syltetøyet med at du er allergisk? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva har syltetøyet med at du er allergisk? 7435676[/snapback] Gudene veit. Halve huset er fylt med ting jeg ikke kan spise. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bare et problem og det er at jeg har ikke penger eller syltetøy. 7435665[/snapback] Sende over litt muggent bringebærsyltetøy? Tenacious D - Kielbasa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva driver folk på med her nå da? 7435637[/snapback] Ligger i senga og melder med ei søt nerdine Funnet ut at vi har veldig mye felles. Vi liker begge rock, mustang og corvette, mørke, det okkulte, vampyrer, harley davidson, å synge etc. samt at vi er begge sjenerte Dette lover godt. Det aller beste er at hu er fra nærmiljøet. Bare ca 1,5 mil unna meg ^^ Og at hu ikke er 5 år yngre enn meg Yay ^^ Med Ingenting og Neil Young på høyttalerne og vissheten om at Terry Brooks har skrevet nok en genial bok (Armageddon's Children), kan jeg velte meg over på sida, bre teppet over min nakne kropp og sovne... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Smurf: Send henne link til RPP og hun er din Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Smurf: Send henne link til RPP og hun er din 7435705[/snapback] he he, kanskje jeg gjør det har tenkt å ta mot til meg og faktisk snakke med henne irl først da Se om jeg tør snakke og hu tør svare. Kan bli interessant. Vet ikke om jeg skal spørre henne om hu noen sinne fant lappene med "Du er pen" som jeg la i veska hennes... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) kald kald kald. *momle noe* sove sove sove 7435590[/snapback] Også dytte bort Ida? "Har du døråpning nå?" -------------- Mjoff. CoF på øret. Jeg burde sova. Rulle røyk først, ja? Også plage Jonas ( ) litt mer på msn ^^ 7435659[/snapback] Menneh, jeg sov, og var ikke helt der.. Ville aldri dytta deg bort om jeg var våken edit: hjernen min oppfattet ikke den setningen med "Har du døråpnningen nå" Tror den prøver å glemme (: --------- *lese mer norsk, mens man hører på Turbonegro* Endret 6. desember 2006 av clvn Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Vet ikke om jeg skal spørre henne om hu noen sinne fant lappene med "Du er pen" som jeg la i veska hennes... 7435714[/snapback] Uh! creepy... Tror det kommer til å gå kjempebra jeg Endret 6. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Menneh, jeg sov, og var ikke helt der.. Ville aldri dytta deg bort om jeg var våken 7435716[/snapback] Sier du nå, ja. Snufs. ------------ "Spriiingtiiime for Hitleeer in Germanyyy Deutschland is happyyy and gaaay" Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ey, Bazukh, åffer tok du ikke telefon tidligere i kveld? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ey, Bazukh, åffer tok du ikke telefon tidligere i kveld? 7435743[/snapback] Jeg tør ikke ta når jeg ikke har lagra nr Og i hvert fall ikke når det ikke er registrert (; Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) damn you, dobbeltpost Endret 6. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jobbtelefon veit du Vi er ikke registrert. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Faen, dobbelpost. Hate på Firefox. Endret 6. desember 2006 av Arinomi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 doble dobbelposter! Fancy! Hva er lurest av å svindle eller selge dop i Oslo? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jobbtelefon veit du Vi er ikke registrert. 7435752[/snapback] Fortsatt skummelt -------- Nå ska jeg rulle røyk, ringe clvn/røyke/drikke cola, pusse tenna og til slutt sova. Wuhu Edit: Nattinatt SO Endret 6. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 mushi, hold deg unna den slags. gjør som meg og kjøp sprit og røyk til mindreårige. og ta deg betalt for det. per flaske / røykpakke / snusdåse funker fett ^^ Hmm. Må prøve å sove snart tror jeg. Men er vanskelig for hele høyrefoten min er innsmurt med ibux gel og den er helt jævlig å touche... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kompisen min kjøper sprit til meg, uten å ta betalt for det, han Glad i Stefan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg pleide å gjøre det, men nå i disse travle juledager, trenger jeg masse penger. I alle fall om jeg skal kjøpe gaver til hele familien (les: forumet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg