Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Mulig det., men He loves the cock og pil til en eller annen side og Pimp (med pi-tegnet) er fortsatt kule når jeg får dem, om jeg bestiller.

7366632[/snapback]

Pimp med pi tegnet.. Da må du ha bilde av en feit unge eller noe. Eller bare en nerd. Deg selv kanskje? :hmm:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
bare tuller, ikke ta det personlig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg feirer bursdagen i mørket med en Cola og Rush. Eksamen nærmer seg, og jeg bekymrer jeg mer enn jeg leser. =/

7366663[/snapback]

Gratulerer. Jeg feirer også natten med å memorere 2400 ord i engelsk. Whops, nei, det var ikke helt frivillig gitt. Og når det gjelder eksamen; ta en titt her www.oby.no

Funker like mye til tekst som tall og alt annet. Testet meg og fikset 100 deszzimals of pi. :dribble: dribble dribble

Lenke til kommentar
Wio, jeg feirer natt til mandag med å lage en kravspesifikasjon for datalaben på en ungdomsklubb. Wuhu.

Egentlig litt veldig kjedelig. Forum og msn frister mye mer, sært nok :ermm:

7366805[/snapback]

Flink du som ihvertfall gjør det du skal :ermm:

Møkkamappeoppgave som jeg ikke klarer å fortsette med! Hjernen får totalt nekt når jeg åpner den :dontgetit:

Poll:

Dra på bensinstasjonen og kjøpe brus? (Ida har vetorett.. :love: )

Lenke til kommentar

Nåja. Jeg har lest oppgava for n'te gang. Kikka litt i boka og sulla rundt på forumet igjen.

Det burde jo egentlig ikke ta så lang tid, bare jeg kommer i gang. Tror jeg?

Uh. Jeg føler meg sånn max dum, da. Mange store ord :ermm:

Hadde vi hatt døgnåpen bensinstasjon her, hadde jeg gått og kjøpt brus. Manko på brus er gidd.. :p

Edit: Jeg har vondt på ryggtingen. Og armen. Og leggen. Teite kompis som drakk opp halve tequila'n min og beit hardt i går :hrm:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...