Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, i dag satt jeg og noen kompiser på et tak ved stranda, og nøt sola. Så kommer en politibil inn på parkeringsplassen, de sto der i sikkert 15 minutter før en vennine viste fingeren. Så kom de bort til oss og spurte meg hva vi røyka så sa jeg "rullings", så så han rart på meg og spurte "sikker?"'

jeg svarte da

"ja, eg ville jo aldri ha gjort nokko sånnt, det ee jo ulovli! *med store øyne*"

Han så surt på den andre betjenten og spurte om han kunne ransake meg, jeg svarte da nei, kameratene mine begynte å le mens han ble enda mer sur. Så spurte han meg om Adresse, navn, fødselsdato og personnummer(sa jeg ikke husket det.. :wee:)

og hvilket yrke jeg hadde.

 

Purken har lite å gjøre :(

Lenke til kommentar
Faen, i dag satt jeg og noen kompiser på et tak ved stranda, og nøt sola. Så kommer en politibil inn på parkeringsplassen, de sto der i sikkert 15 minutter før en vennine viste fingeren. Så kom de bort til oss og spurte meg hva vi røyka så sa jeg "rullings", så så han rart på meg og spurte "sikker?"'

jeg svarte da

"ja, eg ville jo aldri ha gjort nokko sånnt, det ee jo ulovli! *med store øyne*"

Han så surt på den andre betjenten og spurte om han kunne ransake meg, jeg svarte da nei, kameratene mine begynte å le mens han ble enda mer sur. Så spurte han meg om Adresse, navn, fødselsdato og personnummer(sa jeg ikke husket det.. :wee:)

og hvilket yrke jeg hadde.

 

Purken har lite å gjøre :(

8257429[/snapback]

Oo... Badgirl? ^^

Lenke til kommentar

Herregud, nå har søstra til en kamerat begynt å jobbe på opplysningen.

Fucking crowded...før så var det bare arbeidsplassen min, nå er det masse masse venner og folk som jeg kjenner godt som jobber der. Blah...savner detn tiden det var bare jeg og resten som var der var bare jobbfolk.

Lenke til kommentar
Tror ikke vi holdt på med noe så mistenksomt, untatt å sitte på taket, var tilogmed vanlig rullings..

8257476[/snapback]

 

Føler med deg. Fy faen jeg har fått mange kørka spørsmål fra den gjengen opp gjennom tidene. Alt fra om jeg gikk med dop til om jeg var bevæpnet. Skulle tro de kanskje hadde andre ting å jobbe med som fks alle voldtektene i Oslo, men det er vel kjedlig antar jeg.

Lenke til kommentar
Faen, i dag satt jeg og noen kompiser på et tak ved stranda, og nøt sola. Så kommer en politibil inn på parkeringsplassen, de sto der i sikkert 15 minutter før en vennine viste fingeren. Så kom de bort til oss og spurte meg hva vi røyka så sa jeg "rullings", så så han rart på meg og spurte "sikker?"'

jeg svarte da

"ja, eg ville jo aldri ha gjort nokko sånnt, det ee jo ulovli! *med store øyne*"

Han så surt på den andre betjenten og spurte om han kunne ransake meg, jeg svarte da nei, kameratene mine begynte å le mens han ble enda mer sur. Så spurte han meg om Adresse, navn, fødselsdato og personnummer(sa jeg ikke husket det.. :wee:)

og hvilket yrke jeg hadde.

 

Purken har lite å gjøre :(

8257429[/snapback]

Haha, jeg elsker slikt :D

Lenke til kommentar
Du tar det virkelig ut må jeg si..

8257519[/snapback]

Jepp!

 

...Men jeg tror jeg gjør dem nå, må gjøre dem for å lære noe! :D Så da setter jeg i gang. Har en time å gjøre dem på før jeg stikker på trening!

 

Jeg kan være badgirl og vise bibliotekaren fingeren elns.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...