Axes Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Starter en time seinere i morgen, godt. ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jonas/clvn nøler med å utnytte meg. Jeg føler meg.. ubrukt? Endret 5. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heldags i nynorsk i morra... *glede seg* Eg gledar meg!! Til helgen er det russerevy, og påfølgende fyllefest. Starter å drikke 4 på lørdag *kos* Men best av alt, klarte endelig å få sendt i vei ei melding til den søte nerdina fra biblioteket... Yay *glad* Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jonas/clvn nøler med å utnytte meg. Jeg føler meg.. ubrukt? 7435272[/snapback] Bedre å være ubrukt enn voldtatt til de grader så du ser slik ut: Sterkt, grafisk bilde Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Trodde du seriøst jeg skulle poste et bilde? Endret 5. desember 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Datasmurf Du må drikke like mye som meg vaffal, jeg ble fortalt av en kompis at jeg hadde dradd han med utenom stedet vi var på utallige ganger for å dra på plyndreraid av alkohol og lignende..Og da jeg fant ei uåpna vinflaska hadde jeg smakt, spytta og kasta til skogs.. Huff å huff, men jeg var en av de få som ikke blanda meg oppi den megastore orgyen som var da.. :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Starter en time seinere i morgen, godt. ^^ 7435249[/snapback] Jeg starter 1,5 time seinere i morgen gitt Det er godt! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Da var jeg ferdig med å male båten. 10,5 timer tok det... I morgen og på torsdag er det gravemaskinkjøring. Torsdag ettermiddag er det hjemreise. Helgen er det jul nr.1 for meg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For de som ikke vet det. Jeg har to julafter. En hos min far (som skal ut på båt på juleaften] En hos min mor/bestemor, alt etter som hvor jeg føler det. Helvete, nå er det forbanna ... NB: rasistisk ord i noen øyne: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ... pakkis ... programet, Jul i Tøyengaten, på TVN.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg drikker hver dag jeg Drikker meg ikke full riktignok, men går gjerne med 3-4 vinflasker på ei god uke Og en halvliter hver kveld før leksene skjerper bare tankene og idéflommen. *nikke bestemt for seg selv* Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Starter en time seinere i morgen, godt. ^^ 7435249[/snapback] Jeg starter 1,5 time seinere i morgen gitt Det er godt! 7435324[/snapback] Herlig. 1 time hjelper på litt og så. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 45 min seinere Skal ta toget til Stortinget Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Forresten, Datasmurf. Åssen har du klart å hørt på den Coca Cola sangen 3000 ganger på en uke? :!: Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Datasmurf: du har som en i klassen min også 20 kasser øl stående i kjelleren? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jaja. Skal lese litt ibsen, så sove. natta De-Loused Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 7435289[/snapback] Blablabla. Jeg tilbyr meg sjøl til hans fulle disposisjon, jo. Hrmf Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg tror jeg skremmer bazukh på msn.... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Noen sonm har sett filmen til Cun? den er rasistisk! Eller logoen eller whatever, det er Ni(et eller anna tegn)IGGER asså Ni#IGGER... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Åneii. Det er nesten litt krise :o Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Dobbeltpost, P. Fyfy^^ Og nei, du skremmer meg overhodet ikke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) jEG GÅR Å LEGGER MREG! Endret 5. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg