Skrollan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg sitter hjemme og er drittrøtt og har de mest gigantiske magesmertene. ><Også sitter jeg og snakker om den nye psykologen min. Hun er fantastisk! 8255537[/snapback] bra psykologen din var snill... er ikke noe gøy når han/hun er en drittsekk, eller ikke bryr seg bare "gjør jobben sin".... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hun virket faktisk oppriktig interessert, og i stedet for å spørre og grave, så prøvde hun å bygge tillit, og hun tok ikke på meg! Det er joy, det! Hater at folk skal ta på meg hele tiden, og det var en av tingene jeg snakket om, og hun sa på slutten av timen "Jeg skal ikke ta på deg før du gir klarsignal, jeg, og det tar sikkert et par timer til. Vi snakkes onsdag etter påsken" så tok hun meg i hånden. Også hadde hun hjemmekontor. Det var kjekt ^^ Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hun virket faktisk oppriktig interessert, og i stedet for å spørre og grave, så prøvde hun å bygge tillit, og hun tok ikke på meg! Det er joy, det! Hater at folk skal ta på meg hele tiden, og det var en av tingene jeg snakket om, og hun sa på slutten av timen "Jeg skal ikke ta på deg før du gir klarsignal, jeg, og det tar sikkert et par timer til. Vi snakkes onsdag etter påsken" så tok hun meg i hånden. Også hadde hun hjemmekontor. Det var kjekt ^^ 8255553[/snapback] så kos... hun virker kjempe hyggelig og at hun respekterer deg og dine ønsker er ekstremt viktig for at hun skal kunne hjelpe deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Mhm ^^ Ah, jeg digger henne. Jeg gleder meg faktisk til neste psykologtime. Hadde aldri trodd det ville skje ^^ Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Mhm ^^Ah, jeg digger henne. Jeg gleder meg faktisk til neste psykologtime. Hadde aldri trodd det ville skje ^^ 8255576[/snapback] nå virker du kjempe glad.... når kommer TLZ hjem? Lenke til kommentar
d0z Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Daddysmilk - The Find Geniaaal sang! Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Daddysmilk - The Find Geniaaal sang! 8255591[/snapback] De er flinke de gutta der ja Har faktisk hatt et splittgig med dem, da de engang kalte seg Stormelg. Spilte også med dem på NM i rock 2004. De kom på andreplass Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 På søndag. Er lenge til, så jeg har planer alle dagene frem til da. Også skal jeg på inside og drikke kaffe med Daniel i dag. Alltid like kjekt. ^^ Mmmh. Nå fikk jeg lyst på en insideburger, for faen oO Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 På søndag.Er lenge til, så jeg har planer alle dagene frem til da. Også skal jeg på inside og drikke kaffe med Daniel i dag. Alltid like kjekt. ^^ Mmmh. Nå fikk jeg lyst på en insideburger, for faen oO 8255641[/snapback] haha... er bra du har noe å gjøre da åh... nå fikk jeg lyst på burger å hehe... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kom til meg, så stikker vi på inside sammen! Seriøst, Metal Heart er den deiligste burgeren i verden. mmmm.. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kom til meg, så stikker vi på inside sammen!Seriøst, Metal Heart er den deiligste burgeren i verden. mmmm.. 8255662[/snapback] er så langt unna *kaste seg på sykkelen* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kult ^^ Hvis missy er på jobb i dag får vi rabatt. Egentlig samme hvem som er på jobb, hvis daniel og skal ha ^^ Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kult ^^Hvis missy er på jobb i dag får vi rabatt. Egentlig samme hvem som er på jobb, hvis daniel og skal ha ^^ 8255686[/snapback] hehe... men tar vell i overkant av 8 timer i 50 km/t til deg... hehe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det går så fint atte .:] jeg er syk i dag, så jeg kan vente. Da rekker jeg å dusje og xD Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Fant ut hvordan jeg skal levere Sender til engelsklæreren på Its learning Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det går så fint atte .:]jeg er syk i dag, så jeg kan vente. Da rekker jeg å dusje og xD 8255744[/snapback] haha... ja... du rekker det meste på 8 timer... reiser jeg nå er jeg der klokka halv 8 elns Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Eplefe henger på Lundeneset Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Av og til så gjør hun faktisk det xD Men for det meste er hun hjemme hos TLZ xD Fuck this. Jeg finner ikke nougatmuffinsene mine, og jeg har en mistanke om lillebrortyveri. O_o Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg venter på Marleys forklaring på at seraphim ikke er flertallsuttalelse av ordet seraph... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hva er det for noe å bruke tid på da? XD Jeg kjeder meg, og ser på hunden som ligger i sofaen xD Også har jeg vondt i bena. Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg