Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg sitter hjemme og er drittrøtt og har de mest gigantiske magesmertene. ><

Også sitter jeg og snakker om den nye psykologen min. :love:

Hun er fantastisk!

8255537[/snapback]

 

bra psykologen din var snill... er ikke noe gøy når han/hun er en drittsekk, eller ikke bryr seg bare "gjør jobben sin"....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun virket faktisk oppriktig interessert, og i stedet for å spørre og grave, så prøvde hun å bygge tillit, og hun tok ikke på meg! Det er joy, det! :D

Hater at folk skal ta på meg hele tiden, og det var en av tingene jeg snakket om, og hun sa på slutten av timen "Jeg skal ikke ta på deg før du gir klarsignal, jeg, og det tar sikkert et par timer til. Vi snakkes onsdag etter påsken" så tok hun meg i hånden. Også hadde hun hjemmekontor. Det var kjekt ^^

Lenke til kommentar
Hun virket faktisk oppriktig interessert, og i stedet for å spørre og grave, så prøvde hun å bygge tillit, og hun tok ikke på meg! Det er joy, det! :D

Hater at folk skal ta på meg hele tiden, og det var en av tingene jeg snakket om, og hun sa på slutten av timen "Jeg skal ikke ta på deg før du gir klarsignal, jeg, og det tar sikkert et par timer til. Vi snakkes onsdag etter påsken" så tok hun meg i hånden. Også hadde hun hjemmekontor. Det var kjekt ^^

8255553[/snapback]

 

så kos... hun virker kjempe hyggelig :D

 

og at hun respekterer deg og dine ønsker er ekstremt viktig for at hun skal kunne hjelpe deg :wee:

Lenke til kommentar
På søndag.

Er lenge til, så jeg har planer alle dagene frem til da.

Også skal jeg på inside og drikke kaffe med Daniel i dag.

Alltid like kjekt. ^^

Mmmh. Nå fikk jeg lyst på en insideburger, for faen oO

8255641[/snapback]

 

haha... er bra du har noe å gjøre da :wee:

 

åh... nå fikk jeg lyst på burger å :hmm: hehe...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...