Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ha! For en tid tilbake trodde jeg at jeg hadde kommet meg over eksen. Det gikk en stund når jeg ikke tenkte på henne, men nå i det siste har følelsene kommet tilbake for fullt.

8253808[/snapback]

Når fikk du kjøtt på kølla sist? Er sikkert bare lille ustedalen som snakker :p
Lenke til kommentar
Noen er heldige.

Jeg får kjeft fordi jeg har PCene på døgnet rundt.

De fungerer som ovn og kos og trøst og en vei til det sosiale, men vil de la meg ha de på?

Ikke faen.

8253827[/snapback]

Får ofte kjeft fordi strømregninga er for høy, og dette dritthuset kan jeg ikke bare bruke pcen/skap pcen for å varme opp rommet.

Lenke til kommentar
Hihi, du er sikkert bare vårkåt :p

8253825[/snapback]

Jeg tviler igrunn! :hm:

 

Når fikk du kjøtt på kølla sist? Er sikkert bare lille ustedalen som snakker :p

8253836[/snapback]

Hadde det vært om å få kjøtt på kølla, så hadde ikke det vært noe problem å få det her (tror jeg). Man blir nok kåt mellom alle gudstjenestene (uten stor G med vilje). Nei, jeg har rett å slett ikke klart å miste følelsene for henne. Og det er irriterende, siden jeg vet ikke hvor hun står. :(

Lenke til kommentar
14. juli 1789 stormet militæret og borgere av Paris fengselet Bastillen. De drepte direktøren av fengselet og flere av vaktene. Bastillen var et forhatt symbol på de undertrykkende styresmaktene, så selv om det bare var 7 fanger (fire falsknere, to galninger og en farlig voldtektsmann), ble frigjøringen av Bastillen sett på som et symbol på frihet, likhet og brorskap, og ble et signal for allment opprør. Og ennå er 14. juli, dagen da Bastillen ble stormet, Frankrikes nasjonaldag.

 

Det er litt kewlt at Frankrikes nasjonaldag er dagen de drepte en stakkars direktør og noen vakter for å befri syv kriminelle.

Lenke til kommentar
14. juli 1789 stormet militæret og borgere av Paris fengselet Bastillen. De drepte direktøren av fengselet og flere av vaktene. Bastillen var et forhatt symbol på de undertrykkende styresmaktene, så selv om det bare var 7 fanger (fire falsknere, to galninger og en farlig voldtektsmann), ble frigjøringen av Bastillen sett på som et symbol på frihet, likhet og brorskap, og ble et signal for allment opprør. Og ennå er 14. juli, dagen da Bastillen ble stormet, Frankrikes nasjonaldag.

 

Det er litt kewlt at Frankrikes nasjonaldag er dagen de drepte en stakkars direktør og noen vakter for å befri syv kriminelle.

8253894[/snapback]

 

Hanz.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...