Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørt om moore's lov?

8252416[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre?

8252434[/snapback]

Absolutt ingenting.

 

 

Red.:

 

Mente murpfy's lov... bare litt trøtt. Du vet "alt som kan gå galt vil gå galt" Ikke så mange som kjenner historien bak da

Hahahaha, begynte å lure.

 

"Moore's Law is the empirical observation made in 1965 that the number of transistors on an integrated circuit for minimum component cost doubles every 24 months."

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hørt om moore's lov?

8252416[/snapback]

 

Hva har det med saken å gjøre?

8252434[/snapback]

At problemer blir verre og dukker opp oftere annethvert år. Elns.

8252471[/snapback]

 

Jeg mistenker at han blander det med Murphy's Law jeg da...

Lenke til kommentar

Litt stille her nå :( . Jo,det var midta på natta (4 ellno). Plutselig ringer det på døra og mamma lukker selvfølgelig opp. Hun og den irriterende gjesten skravler lenge! Respektløs som jeg var skrek jeg "hold kjeft for faen!" (eller noe i den duren). Så hørte jeg skritt utenfor vinduet mitt. Jeg prøvde å se hvem det var,men jeg var så groggy at jeg sovna. Alt jeg så var en skikkelse med gul t-skjorte. Men et år senere fikk jeg vite hvem det var! Læreren min som kom drita full for å besøke mamma :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Læreren min som kom drita full for å besøke mamma :roll:

8252501[/snapback]

 

Regner med at det ikke er noe å si på karakterene dine. I så fall vet du hvem du skal skylde på og det er verken deg eller læreren...

Lenke til kommentar
Litt stille her nå :( . Jo,det var midta på natta (4 ellno). Plutselig ringer det på døra og mamma lukker selvfølgelig opp. Hun og den irriterende gjesten skravler lenge! Respektløs som jeg var skrek jeg "hold kjeft for faen!" (eller noe i den duren). Så hørte jeg skritt utenfor vinduet mitt. Jeg prøvde å se hvem det var,men jeg var så groggy at jeg sovna. Alt jeg så var en skikkelse med gul t-skjorte. Men et år senere fikk jeg vite hvem det var! Læreren min som kom drita full for å besøke mamma :roll:

8252501[/snapback]

Høres jo hyggelig ut :roll:

Lenke til kommentar
Haha! Mamma er ikke mye heit skal jeg love dere. Han stakk da jeg skrek xD. Og karakterene mine forble som de var :) . Han lot som ingenting hadde skjedd han! Sikkert en grunn til at mamma fortalte når jeg fikk ny lærer. Han ble mobba nok fra før.

8252558[/snapback]

Synd du ikke visste det før du fikk ny lærer. Du ligner sikkert litt på mora di og DET kunne du utnytta ;)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis du svir deg på tungen etter å ha drukket noe varmt, ikke spis frokostblanding etterpå. Det er litt det samme som å tygge på solariumsrør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...