Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Nå er det jo faktisk ikke iPod det er snakk om der.

8251071[/snapback]

Bare for å ha det klart, snakker du stygt om Creative, eller misforstår du?

8251088[/snapback]

Jeg snakker ikke stygt om crative i det hele tatt. iPod er et merke på en mp3-spiller fra Apple, Creative er også et merke på en mp3-spiller.

Dersom det var noe annet du mente; ja, da misforstår jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg snakker ikke stygt om crative i det hele tatt. iPod er et merke på en mp3-spiller fra Apple, Creative er også et merke på en mp3-spiller.

Dersom det var noe annet du mente; ja, da misforstår jeg.

8251167[/snapback]

Jeg mente at reklamen der burde være grunn nok til å aldri vurdere noe annet enn en Creative-spiller.

Red.: i totuly winned over u skarstda

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Jeg mente at reklamen der burde være grunn nok til å aldri vurdere noe annet enn en Creative-spiller.

8251193[/snapback]

Hjelp, du syntes det, altså. Meg som misforsto da. :wee:

Edit: For å ro litt kan jeg jo si at man setter jo faktsik ikke foten i iPoden. Hø hø.

Endret av HorSe
Lenke til kommentar

Whatup! Håndleddet mitt hater meg, men fy faen så fornøyd jeg er. ^^

8251086[/snapback]

Hard is for fags!

Er to sanger fra å greie GH1 på expert, nå :]

8251207[/snapback]

Guitar Hero 1 frister, tror jeg må skrape sammen noen kroner og gå til innkjøp. Eksamenstider nærmer seg og jeg har oppgaver å gjøre, så det hadde vært smart å bare selge hele opplegget i stedet. ^^

Når du sier greie, snakker vi 5-stjerner eller å klare alle sangene? Jeg er ikke mange sanger unna på expert, jeg heller.

Lenke til kommentar
I has a blog, omg.

Jeje, nå må jeg lese om revolusjoner, hurra!

8251234[/snapback]

kunne like gjerne gjøre det samme mot den dama som klina med halve Brønnøysund...

Dude, neste gang han sender melding om å møte deg og drepe deg og whatever, ring politiet og få med deg politi i sivilt som venter like ved. I det han begynner å bråke, blir han tatt. Drapstrusler btw er heftige saker i rettsaker. Ta var på meldingene!

Lenke til kommentar
kunne like gjerne gjøre det samme mot den dama som klina med halve Brønnøysund...

Dude, neste gang han sender melding om å møte deg og drepe deg og whatever, ring politiet og få med deg politi i sivilt som venter like ved. I det han begynner å bråke, blir han tatt. Drapstrusler btw er heftige saker i rettsaker. Ta var på meldingene!

8251303[/snapback]

Dude, jeg tror du må lese ferdig hele innlegget. ^^

Lenke til kommentar

Whatup! Håndleddet mitt hater meg, men fy faen så fornøyd jeg er. ^^

8251086[/snapback]

Hard is for fags!

Er to sanger fra å greie GH1 på expert, nå :]

8251207[/snapback]

Guitar Hero 1 frister, tror jeg må skrape sammen noen kroner og gå til innkjøp. Eksamenstider nærmer seg og jeg har oppgaver å gjøre, så det hadde vært smart å bare selge hele opplegget i stedet. ^^

Når du sier greie, snakker vi 5-stjerner eller å klare alle sangene? Jeg er ikke mange sanger unna på expert, jeg heller.

8251291[/snapback]

Klare alle sangene, ja. Har bare 5 stjerner på "I wanna be sedated" (100%) og "I love rock'n roll" meg bekjent :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...