Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så viste jeg de SO5,  da ble de redde... 7000 sider ER skummelt

7434638[/snapback]

Jeg tør ikke si at jeg henger på diskusjonsforum. Det er flaut.

7434651[/snapback]

 

Det er ikke bare et diskusjonforum, de er også norges nest største, og det mest nerdete som finnes...

 

Heldigvis har de godtatt at jeg er her, og at jeg skal sitte på hw rekka på tg. :) Riktig nok mot det tunge stempelet "NERD"

Lenke til kommentar
Mushi! :) Hei! Hvordan var det i Sverige da? Var kjedelig i SO uten deg... En time uten innlegg.. Fy flate.....

7434686[/snapback]

 

 

Hehe.

 

Var borte i over 12 timer ^^

 

Dro først til Oslo for å levere fra meg den siste kattungen der. Brukte en time på å finne adressen, og en time på å rote oss ut på E6 igjen. Når vi kom til sverige dro vi å handla før vi kjørte til strømstad for å ta båten hjem. Selvfølgelig gikk bilen tom for bensin og vi måtte GÅ i øspøs regnvær i 45 min for å finne en bensinstasjon. Missa båten med en time og måtte ta mosseferja hjem :roll:

Lenke til kommentar
Heldigvis har de godtatt at jeg er her, og at jeg skal sitte på hw rekka på tg. :) Riktig nok  mot det tunge stempelet "NERD"

7434697[/snapback]

Det er en ære å få det stempelet. Snart ringer de deg og spør om hjelp fordi "dataen min gjør noe rart når jeg..."

 

Noen som har gode punkter om hva som truer religionsfriheten i Norge i forbindelse med at vi har statskirke? Skal fylle fem sider til...sliter! :no:

 

*Hater hjemmeeksamen og vurderer å hoppe ut av vinduet.*

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
NERD er er heerlig stempel. Jeg elsker det. Helt seriøst.

7434719[/snapback]

 

Så si til klassen din at du henger på forum.hardware.no da :tease:

 

 

 

Allerede er det en i klassen som konstant skal ha hjelp med om "passer denne ramen til pcen min?" og "hvilket skjermkort bør jeg kjøpe". :p får litt kredit da :)

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...