Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Og du virker EKSTREMT overbevist om at jeg tror jeg er bedre enn alle andre.

8247408[/snapback]

;) Jepp.

But nok om det, da vet jeg at du ikke tror du er mye smartere og vet bedre enn alle andre.

8247425[/snapback]

Sånn raddiser er, vettu. De vil være like unike som alle andre :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha snakket med foreleseren min om eksamenen min i databaser fant han ut at han hadde gjort en stor feil, så jeg gikk fra en F til en A. *hoppe* :wee:

8247448[/snapback]

Fra stryk til beste karakter? Jeg mistenker BJ.

8247457[/snapback]

Shhh :!:

Lenke til kommentar
Etter å ha snakket med foreleseren min om eksamenen min i databaser fant han ut at han hadde gjort en stor feil, så jeg gikk fra en F til en A. *hoppe* :wee:

8247448[/snapback]

Fra stryk til beste karakter? Jeg mistenker BJ.

8247457[/snapback]

Lurer på om jeg skal bli lærer jeg :p

Lenke til kommentar

Nei, men for å utdype: Det var multiple choice, der sensor legger et hullark over besvarelsen, og ser om du har krysset av på riktig sted. På min hadde han klart å legge den et hakk lenger ned, og da var det selvsagt mye feil.

Ha ble litt flau da han innså hva han hadde gjort. Pluss at jeg påpekte at han hadde en feil i fasiten sin, da ble han enda mer flau. :D

Lenke til kommentar
Nei, men for å utdype: Det var multiple choice, der sensor legger et hullark over besvarelsen, og ser om du har krysset av på riktig sted. På min hadde han klart å legge den et hakk lenger ned, og da var det selvsagt mye feil.

Ha ble litt flau da han innså hva han hadde gjort. Pluss at jeg påpekte at han hadde en feil i fasiten sin, da ble han enda mer flau. :D

8247489[/snapback]

Veitvet skole har gjort oss smarte. :love:

Lenke til kommentar

8247489[/snapback]

Fantastisk genialt! Stå på!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...