Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Vi går med dem for at vi liker dem, men det er skremmende hvor praktisk litt nagler og jern kan være xD Venninna mi sine sko er jo for faen drapsvåpen. Hun har nagler på hele kanten, små, skarpe nagler. Sparker hun noen med oversiden av skoen sin kunne hun sikkert ha brukket noe/fått dem til å blø. Mine er helt enkle, egentlig xD Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Haha! En kompis av meg var på Brann - RBK i fjor. Han hadde noen gode venninner der som han var en del med før kampen. Etter kampen ignorerte de han :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 xD Jeg gidder ikke det, jeg. Stikker heller hjem til folk og drikker øl, i stedet for å leke overlegen. Jeg har venner i RBK-fans og. Og de er ikke mindre venner bare fordi de vinner en kamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Hehe, de ble sure i alle fall. Han gikk vel med denne og da! [stikker på jobb! Snakkes senere ] Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Da fortjente han det, og egentlig ba han om det og. xD Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Forbanna drittnett! TREGT! Tregt nett irriterer meg. Samme gjoer braakete pc. jeg har begge deler atm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Okei, jeg har og drittregt nett. >< Dritt. Irriterende dritt. Jeg må ha mer kaffee. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Skolen har sugent nett. Men jeg sitter og koser meg med vann og samf- time. Endret 27. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg sitter og irriterer meg over at klassen min er tards som trenger to uker på å skrive et kåseri, og etter en innleveringsoppgave i sjangeren vet de fortsatt ikke sjangertrekkene til et kåseri. :\ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Mens du kan alt? Hva slags skole er det du egentlig går på? Synes du klager over de folka som går der hele tiden? Jeg er omringet av intelligente tullinger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg er omringet av idioter. Det er denne klassen som er verst, da. Realfagsklassene er idioter. De andre er vel ikke akkurat de smarteste.. Jeg går på en sosseskole, og mange av de som går førsteåret går her fordi de ikke fikk lov av pappaen sin å ta et friår. Så neste år blir det bedre, det er jeg sikker på. For fafår vi faktisk elever som er interessert i annet enn å oppføre seg som en idioter. Nåja, er en del folk som er greie nok, bare litt høylytte. Ja, jeg kan om kåseri, forresten. Det er en del av tiendeklassepensum. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 I går greide jeg å lure ei i klassen xD "Er eggeplommen hvit eller kvit?" Svar: "Kvit.." Faen som vi lo! *en stund senere* "Er eggehviten hvit eller kvit?" Svar: "Pff, den er jo gul!" Og vi lo mer Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg er omringet av idioter. Det er denne klassen som er verst, da.Realfagsklassene er idioter. De andre er vel ikke akkurat de smarteste.. Jeg går på en sosseskole, og mange av de som går førsteåret går her fordi de ikke fikk lov av pappaen sin å ta et friår. Så neste år blir det bedre, det er jeg sikker på. For fafår vi faktisk elever som er interessert i annet enn å oppføre seg som en idioter. Nåja, er en del folk som er greie nok, bare litt høylytte. Ja, jeg kan om kåseri, forresten. Det er en del av tiendeklassepensum. 8247353[/snapback] Er du bedre og smartere enn alle de andre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Nei ^^ Det er jeg ikke. Jeg er ikke BEDRE enn noen av dem, det eneste som er forskjellen på oss er at jeg faktisk gjør som jeg blir bedt om, fordi jeg går på skolen for å gå på skolen, ikke for å få stipend mens jeg tar meg et friår. Og du virker EKSTREMT overbevist om at jeg tror jeg er bedre enn alle andre. Andreklassen er bedre, skrev jeg. Eneste jeg misliker med klassen min er at de oppfører seg som niendeklassinger, og driter i skolen, og dermed gjør det vanskelig for meg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Og du virker EKSTREMT overbevist om at jeg tror jeg er bedre enn alle andre. 8247408[/snapback] Jepp. But nok om det, da vet jeg at du ikke tror du er mye smartere og vet bedre enn alle andre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Nei ^^Det er jeg ikke. Jeg er ikke BEDRE enn noen av dem, det eneste som er forskjellen på oss er at jeg faktisk gjør som jeg blir bedt om, fordi jeg går på skolen for å gå på skolen, ikke for å få stipend mens jeg tar meg et friår. Og du virker EKSTREMT overbevist om at jeg tror jeg er bedre enn alle andre. Andreklassen er bedre, skrev jeg. Eneste jeg misliker med klassen min er at de oppfører seg som niendeklassinger, og driter i skolen, og dermed gjør det vanskelig for meg. 8247408[/snapback] de kan gjøre det slik at du får gode karakterer da, fordi at du er den eneste ordentlige i klassen. Moren min fik 5 i fransk uten å ha snakket nesten en eneste gang fordi at de andre bråkte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Demille: Ja, da gjør du det. gormers: Jeg vil ha gode karakterer fordi jeg fortjener det, ikke fordi de andre ikke gjør det. Endret 27. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Kjeder meg på jobb. Lenke til kommentar
Anira Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Etter å ha snakket med foreleseren min om eksamenen min i databaser fant han ut at han hadde gjort en stor feil, så jeg gikk fra en F til en A. *hoppe* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg