Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Vi går med dem for at vi liker dem, men det er skremmende hvor praktisk litt nagler og jern kan være xD

Venninna mi sine sko er jo for faen drapsvåpen. Hun har nagler på hele kanten, små, skarpe nagler. Sparker hun noen med oversiden av skoen sin kunne hun sikkert ha brukket noe/fått dem til å blø.

Mine er helt enkle, egentlig xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er omringet av idioter. Det er denne klassen som er verst, da.

Realfagsklassene er idioter. De andre er vel ikke akkurat de smarteste..

Jeg går på en sosseskole, og mange av de som går førsteåret går her fordi de ikke fikk lov av pappaen sin å ta et friår.

Så neste år blir det bedre, det er jeg sikker på. For fafår vi faktisk elever som er interessert i annet enn å oppføre seg som en idioter.

Nåja, er en del folk som er greie nok, bare litt høylytte.

Ja, jeg kan om kåseri, forresten. Det er en del av tiendeklassepensum.

Lenke til kommentar
Jeg er omringet av idioter. Det er denne klassen som er verst, da.

Realfagsklassene er idioter. De andre er vel ikke akkurat de smarteste..

Jeg går på en sosseskole, og mange av de som går førsteåret går her fordi de ikke fikk lov av pappaen sin å ta et friår.

Så neste år blir det bedre, det er jeg sikker på. For fafår vi faktisk elever som er interessert i annet enn å oppføre seg som en idioter.

Nåja, er en del folk som er greie nok, bare litt høylytte.

Ja, jeg kan om kåseri, forresten. Det er en del av tiendeklassepensum.

8247353[/snapback]

Er du bedre og smartere enn alle de andre?

Lenke til kommentar

Nei ^^

Det er jeg ikke.

Jeg er ikke BEDRE enn noen av dem, det eneste som er forskjellen på oss er at jeg faktisk gjør som jeg blir bedt om, fordi jeg går på skolen for å gå på skolen, ikke for å få stipend mens jeg tar meg et friår.

Og du virker EKSTREMT overbevist om at jeg tror jeg er bedre enn alle andre.

Andreklassen er bedre, skrev jeg. Eneste jeg misliker med klassen min er at de oppfører seg som niendeklassinger, og driter i skolen, og dermed gjør det vanskelig for meg.

Lenke til kommentar
Nei ^^

Det er jeg ikke.

Jeg er ikke BEDRE enn noen av dem, det eneste som er forskjellen på oss er at jeg faktisk gjør som jeg blir bedt om, fordi jeg går på skolen for å gå på skolen, ikke for å få stipend mens jeg tar meg et friår.

Og du virker EKSTREMT overbevist om at jeg tror jeg er bedre enn alle andre.

Andreklassen er bedre, skrev jeg. Eneste jeg misliker med klassen min er at de oppfører seg som niendeklassinger, og driter i skolen, og dermed gjør det vanskelig for meg.

8247408[/snapback]

de kan gjøre det slik at du får gode karakterer da, fordi at du er den eneste ordentlige i klassen. Moren min fik 5 i fransk uten å ha snakket nesten en eneste gang fordi at de andre bråkte

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...