Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Omg, jeg har valgt programfag for neste år. SAmfunnsfag og Økonomi for mee. Med Historie og Filosofi, Medie og informasjonslære og rettslære. Jeg gleder meg til neste skoleår allerede Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Omg, jeg har valgt programfag for neste år. SAmfunnsfag og Økonomi for mee. Med Historie og Filosofi, Medie og informasjonslære og rettslære. Jeg gleder meg til neste skoleår allerede 8246913[/snapback] Skulle ikke du ta to friår på grunn av et eller annet med en hodekrymper? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Muligens blir dette også en rimelig lett skoledag, noe jeg håper på, jeg er i underskudd av søvn for tiden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 *wee* En eplefe Ikke sett på lenge. Sikkert fordi jeg ikke har vært her på lenge. Alt for opptatt med sol, sjokoladeis og å lese Thore Hansens Skogland. Flott bok. Eller, flotte bøker! Leverte den inn på biblioteket i sted, nå får jeg kjøpe meg serien og lese igjen mMmm... Sjokoladeis, Full Metal Alchemist og en stykk halvsovende smurf makes my night anytime Og fantasyforum og slikt, og lange introduksjonstråder som havner i blogger og hist og her egentlig. Ca galskap egentlig, men når jeg først åpner litt opp der oppe, strømmer ting og tang ut og sprenger på. Härligt härligt, men farligt farligt. Så sant som det er sagt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Nei, jeg skulle ta et friår, men det ble ikke til. ^_^ Så jeg får bare gjøre det beste av det jeg har EDIT: En smuuurf Endret 27. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Gewd mørning SO! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Good Morning, DJ_Dark ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Uff, dra på jobb i dette været Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Omg, jeg har valgt programfag for neste år. SAmfunnsfag og Økonomi for mee. Med Historie og Filosofi, Medie og informasjonslære og rettslære. Jeg gleder meg til neste skoleår allerede 8246913[/snapback] Jeg har valgt matte, matte x, kjemi og fysikk. Jeg gleder meg mer! (Med andre ord, Knut Erik er viktig på msn) Endret 27. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Demille skal være med på fotballkamp!! Haha! (kanskje) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Tør hun virkelig det etter det som skjedde forrige gang? XD Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Tør hun virkelig det etter det som skjedde forrige gang? XD 8247041[/snapback] Jeg tror ikke Stabæk - RBK blir like ille Selv om jeg kan være litt maniac Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 RBK! xD Da er det nesten dømt til å bli bråk, hvis ikke under, så etter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 RBK! xDDa er det nesten dømt til å bli bråk, hvis ikke under, så etter. 8247058[/snapback] Takk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Værsågod ^^ Nei, RBK er ikke så ille. Ville vært verre om det var Enga. Kan være de er snille når de ikke er i Bergen, da.. Eller at de bare er teite mot Bergensere. Men mine erfaringer med maniacs som liker RBK eller VIF er stein mot hodet, og avhør hos purken dagen etterpå med blåveis, såå.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Så ille er jeg ikke. Jeg kan bare få et veldig verbalt sinne når jeg er på kampen. Ja, jeg har kommet på tv noen ganger.. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Så kjekt. Jeg og en venninne ble prøvd banket etter Brann - RBK. Fordi vi gikk med brannskjerf, og fordi vi var "gotherjævler". Ja. De RBK-gutta glemte en liten detalj. Gotherjævler går med tunge sko, og tunge sko er lite behagelig for gutter sitt skritt. Slapp unna med en blåveis og skrekken, de slapp unna med litt gråt og smerte, pluss at de ble hentet av politiet. Det var da. En av flere ganger fotballfanatikere går løs på de som virker mest forsvarsløse. Faen, det minner meg på en kamp da jeg og hun samme venninnen nesten tok livet av en fyr fordi han og kompisene gikk løs på oss, og vi bare sparket vilt rundt ogg, og traff ham i magen.. Tror milten sprakk eller noe sånt, han måtte i hvert fall på sykehuset i en fart. Oo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Hahaha! Sorry at jeg ler der. Bra dere har på forsvarssko! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Ooooh, you bitches! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Faen jeg sliter med å konse på kurset i dag ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg