Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*wee*

En eplefe :D

Ikke sett på lenge.

Sikkert fordi jeg ikke har vært her på lenge.

Alt for opptatt med sol, sjokoladeis og å lese Thore Hansens Skogland.

Flott bok. Eller, flotte bøker!

Leverte den inn på biblioteket i sted, nå får jeg kjøpe meg serien og lese igjen :D

:love:

mMmm...

Sjokoladeis, Full Metal Alchemist og en stykk halvsovende smurf makes my night anytime :D

Og fantasyforum og slikt, og lange introduksjonstråder som havner i blogger og hist og her egentlig.

Ca galskap egentlig, men når jeg først åpner litt opp der oppe, strømmer ting og tang ut og sprenger på.

Härligt härligt, men farligt farligt.

Så sant som det er sagt.

Lenke til kommentar
Omg, jeg har valgt programfag for neste år. :love:

SAmfunnsfag og Økonomi for mee. Med Historie og Filosofi, Medie og informasjonslære og rettslære.

Jeg gleder meg til neste skoleår allerede :D

8246913[/snapback]

Jeg har valgt matte, matte x, kjemi og fysikk.

Jeg gleder meg mer!

(Med andre ord, Knut Erik er viktig på msn)

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Værsågod ^^

Nei, RBK er ikke så ille. Ville vært verre om det var Enga.

Kan være de er snille når de ikke er i Bergen, da.. Eller at de bare er teite mot Bergensere. Men mine erfaringer med maniacs som liker RBK eller VIF er stein mot hodet, og avhør hos purken dagen etterpå med blåveis, såå..

Lenke til kommentar

Så kjekt.

Jeg og en venninne ble prøvd banket etter Brann - RBK.

Fordi vi gikk med brannskjerf, og fordi vi var "gotherjævler".

Ja. De RBK-gutta glemte en liten detalj. Gotherjævler går med tunge sko, og tunge sko er lite behagelig for gutter sitt skritt.

Slapp unna med en blåveis og skrekken, de slapp unna med litt gråt og smerte, pluss at de ble hentet av politiet.

Det var da. En av flere ganger fotballfanatikere går løs på de som virker mest forsvarsløse. :ermm:

Faen, det minner meg på en kamp da jeg og hun samme venninnen nesten tok livet av en fyr fordi han og kompisene gikk løs på oss, og vi bare sparket vilt rundt ogg, og traff ham i magen.. Tror milten sprakk eller noe sånt, han måtte i hvert fall på sykehuset i en fart. Oo

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...