Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble vekt lenge før jeg skulle stå opp av kjæresten som var altfor tidlig ute, så nå ligger han og snorker ved siden av meg :love:

Sånn apropos Jehovas Vitner. De mener at 144.000 skal få plass i himmelen sammen med Jesus etter dommedag. Er ikke denne kvoten fylt opp allerede? Eller vil de bli valgt ut ved dommedag? Hva skjer med resten? :hmm:

Lenke til kommentar
Tbh, Anira: Jeg driter i det xD

Tror kvoten deres er brukt opp, men jeg tror ikke på det uansett. xD

8246844[/snapback]

Jeg er ateist, så jeg tror ikke på noe selv. Men det er et spørsmål jeg har lurt på hva de selv svarer på. Sikkert "lev riktig, og du vil bli valgt ut ved dommedag", eller noe.

Lenke til kommentar
Hva hvis det er mer enn 144.000 som er desp nok til å stresse med å leve riktig, og så kan ikke Jehovaen deres velge ut 144.000, fordi de har samme levekår og problemer, og alle har fulgt reglene? XD

Hva gjør han da da?

8246860[/snapback]

Exactly! Derfor, hva skjer med resten? ;)

Lenke til kommentar
Jeg ble vekt lenge før jeg skulle stå opp av kjæresten som var altfor tidlig ute, så nå ligger han og snorker ved siden av meg :love:

Sånn apropos Jehovas Vitner. De mener at 144.000 skal få plass i himmelen sammen med Jesus etter dommedag. Er ikke denne kvoten fylt opp allerede? Eller vil de bli valgt ut ved dommedag? Hva skjer med resten? :hmm:

8246837[/snapback]

De er troende, ikke tenkende.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...