Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hø, hø, moren min hadde vært innom legen i dag, etter jeg var der, og legesekretæren sa at jeg ikke hadde sett helt god ut. I tillegg hadde jeg en CPT (hva nå enn det er, tror det var noe om hvor mye "betennelse" det var i blodet) på 164 eller noe, hvor normalen skulle være 8 visstnok.

Toppa heile driden!

8241405[/snapback]

Holdt på med sånn måling hele tiden etter ulykken. Jeg gikk høyere og høyere, og legene mente aldri det samme. Fastlegen mente jeg kunne ha hjernehinnebetennelse :/

Lenke til kommentar
Hø, hø, moren min hadde vært innom legen i dag, etter jeg var der, og legesekretæren sa at jeg ikke hadde sett helt god ut. I tillegg hadde jeg en CPT (hva nå enn det er, tror det var noe om hvor mye "betennelse" det var i blodet) på 164 eller noe, hvor normalen skulle være 8 visstnok.

Toppa heile driden!

8241405[/snapback]

Kanskje du mener CRP?

Det er hvertfall et protein som finnes i blodet. Verdien på CRP'n stiger når man har en infeksjon eller bakterie i kroppen..

Som du sa er normalen under 10.

Ved en vanlig virusinfeksjon stiger den til 20-30, og ved bakterier i kroppen øker

den til 50.

Hadde en i familien som lå på sykehus etter en operasjon med CRP-verdi tett oppunder 180. Legene var ikke sikre på om han overlevde.

Sikkert ikke så dramatisk for deg, da du ikke ble direkte innlagt på sykehus. Den synker nok etter penciilin.

Lenke til kommentar
Tilbake nå, kjøpte ny genser :wee:

8242719[/snapback]

Hva med den russiske dama som du skulle kjøpe til meg? Se på det som en investerign i forholdet vårt!!

double penetration ftw

8242730[/snapback]

Skal du ta en Rudberg imitasjon du og, eller hadde du tenkt å dele damen med noen? :innocent:

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...