Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan jeg midtstille tekst eller sette teksten helt til venstre?

8240940[/snapback]

[right](SETT INN TEKST([right]

Eksempel:

(SETT INN TEKST)

Fortreffelig... Det er en nydelig dag her sørpå med 11 grader. sol og skikkelig vårstemning :)

8240942[/snapback]

Er sol ute også, alt for fint vær til å sitte inne i, dog gjør man det? Åjada :)
DRITT!

Var hos legen i dag og fikk konstantert dobbelsidig ørebetennelse, så nå tygger jeg litt på penicillin. Legen mente at uken kunne gå før jeg ble bedre. GRRREAT!

8240947[/snapback]

Auch :\

Hadde noe øre-ting i her om dagen, heldigvis bare noe forbigående og det var et helvetg og du har dobbeltisdig betennelse :(

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg midtstille tekst eller sette teksten helt til venstre?

8240940[/snapback]

I utgangspunktet så står vel teksten til venstre... ;) Men om du tenkte på høyre så bruker du

[right]tekst[/right]

8240974[/snapback]

Takk, sitter i Japan nå, så alt leses fra motsatt side, men var selvfølgelig høyre jeg mente :whistle:

Lenke til kommentar
Har du lært deg det sånn..frivillig eller? :wee:

8241095[/snapback]

Neh, må ta det for å komme inn andre året på høyskolen. Har vært noen ganger da jeg ikke har kunnet dra på forelesning, så da må jeg lære det selv. En del frustrasjon, men jeg har alltid likt matte, så det går stort sett greit til slutt :D

Lenke til kommentar

Hø, hø, moren min hadde vært innom legen i dag, etter jeg var der, og legesekretæren sa at jeg ikke hadde sett helt god ut. I tillegg hadde jeg en CPT (hva nå enn det er, tror det var noe om hvor mye "betennelse" det var i blodet) på 164 eller noe, hvor normalen skulle være 8 visstnok.

Toppa heile driden!

Lenke til kommentar
Hø, hø, moren min hadde vært innom legen i dag, etter jeg var der, og legesekretæren sa at jeg ikke hadde sett helt god ut. I tillegg hadde jeg en CPT (hva nå enn det er, tror det var noe om hvor mye "betennelse" det var i blodet) på 164 eller noe, hvor normalen skulle være 8 visstnok.

Toppa heile driden!

8241405[/snapback]

Oj, og det medfører? :scared:

Lenke til kommentar
I tillegg hadde jeg en CPT (hva nå enn det er, tror det var noe om hvor mye "betennelse" det var i blodet) på 164 eller noe, hvor normalen skulle være 8 visstnok.

8241405[/snapback]

Det hørtes jo... trygt ut? :ph34r:

Lenke til kommentar
Oj, og det medfører? :scared:

8241415[/snapback]

Ikke noe spesielt tror jeg. Bare håper at penicillinen gjør sitt, uten at jeg trenger å gå på en lenger kur enn den jeg har nå.

Det hørtes jo... trygt ut?  :ph34r:

8241416[/snapback]

Ja, i grunn. Det var visst veldig høyt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...