Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen... fungerte det ikke? :(

8240359[/snapback]

Hehe, det var sånn seriøst mye dritt som har kommet opp i loggene på ruteren.

edit: og du som studerer nettverk elns kan jo gjøre andre ting for å herje? :wee:

Edit2: måtte endre klokka i ruteren, var det som holdt hælvette. Også sjekka jeg loggen :)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

edit: og du som studerer nettverk elns kan jo gjøre andre ting for å herje? :wee:

8240364[/snapback]

Bare om du kjører cisco-utstyr og har slurva med sikkerheten... Ellers har jeg lite hax0r-skillz
Lenke til kommentar

8240364[/snapback]

Bare om du kjører cisco-utstyr og har slurva med sikkerheten... Ellers har jeg lite hax0r-skillz

8240377[/snapback]

lol da, mand. Trenger da ikke å ha kun cisco utstyr for å bruke CCNA kunnskaper på "vanlige" nett ^^ En må kunne å implementere sine kunnskaper i IRL situasjoner ;)

edit:

Moral: Kan du h4xxe cisco utstyr, kan du h4xxe andre ting også.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
lol da, mand. Trenger da ikke å ha kun cisco utstyr for å bruke CCNA kunnskaper på "vanlige" nett ^^ En må kunne å implementere sine kunnskaper i IRL situasjoner ;)

edit:

Moral: Kan du h4xxe cisco utstyr, kan du h4xxe andre ting også.

8240398[/snapback]

La meg nå lulle bundy inn i falsk trygghet da :cool:

Men seriøst: Man lærer om svakheter man kan utnytte men ikke nok til at jeg vil gi meg selv noen 1337 h4xx0r-tittel. Er bare sånne basic-ting man lærer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...