Eplefe Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Det er telenor det er snakk om. Det er min feil at dyret spiser biller da. Jeg har trent ham til å spise edderkopper. jeg er livredd dem, og da er det greit å bare ta med seg bikkja på rommet, så eter han dem. Han har jo ikke vondt av det heller, så ^^ Lenke til kommentar
Anira Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Fantastisk... Hvordan greier de å få til så dårlig kundebehandling? 8239996[/snapback] Det er to firmaer som jobber sammen, hver med ørten forskjellige avdelinger. Når det blir kluss internt, så sliter kunden Men det må sies at han siste jeg snakket med idag var hyggelig og hjelpsom. Så forhåpentligvis ordner det seg om ikke så lenge. (Jeg skal ikke engang ha telefon, jeg må bare ha linja for å kunne få mitt elskede bredbånd ) Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Han har jo ikke vondt av det heller, så ^^ 8240010[/snapback] Neivel Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Det er telenor det er snakk om.Det er min feil at dyret spiser biller da. Jeg har trent ham til å spise edderkopper. jeg er livredd dem, og da er det greit å bare ta med seg bikkja på rommet, så eter han dem. Han har jo ikke vondt av det heller, så ^^ 8240010[/snapback] Kunne ønske hunden til søstra mi var sånn og.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Han har jo ikke det? Biller er jo faktisk relativt sunt. Lite kalorier og hele pakken. Oo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Oooh. Kanskje jeg skal spise biller fremover? Andre får ta seg av edderkopper. Jeg er og livredd dem! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Oooh. Kanskje jeg skal spise biller fremover? Andre får ta seg av edderkopper. Jeg er og livredd dem! 8240059[/snapback] Da er vi to Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Andre får ta seg av edderkopper. Jeg er og livredd dem! 8240059[/snapback] Edderkopper er søte ting. En synd å drepe de. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 (Jeg skal ikke engang ha telefon, jeg må bare ha linja for å kunne få mitt elskede bredbånd ) 8240016[/snapback] Burde kontaktet et firma som driver med fiber og hørt om de ikke ville ta turen oppom. Slipper du Telenor og får raskere nett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Andre får ta seg av edderkopper. Jeg er og livredd dem! 8240059[/snapback] Edderkopper er søte ting. En synd å drepe de. 8240069[/snapback] Jeg dreper dem ikke, for jeg tør ikke være nær dem Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Oooh. Kanskje jeg skal spise biller fremover? Andre får ta seg av edderkopper. Jeg er og livredd dem! 8240059[/snapback] Skjerp deg xD. Og hva skal jeg gjøre når jeg ser en edderkopp? Jeg er livredd dem! Så kan ikke du redde meg fordi du er den som hyler panisk og mister all kontroll? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Har på følelsen av at alle hater edderkopper. Dakars edderkoppene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Oooh. Kanskje jeg skal spise biller fremover? Andre får ta seg av edderkopper. Jeg er og livredd dem! 8240059[/snapback] Skjerp deg xD. Og hva skal jeg gjøre når jeg ser en edderkopp? Jeg er livredd dem! Så kan ikke du redde meg fordi du er den som hyler panisk og mister all kontroll? 8240082[/snapback] Du kan bare true meg med å kile meg da. Hvis jeg ikke fjerner den.. Lenke til kommentar
Anira Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 (Jeg skal ikke engang ha telefon, jeg må bare ha linja for å kunne få mitt elskede bredbånd ) 8240016[/snapback] Burde kontaktet et firma som driver med fiber og hørt om de ikke ville ta turen oppom. Slipper du Telenor og får raskere nett. 8240070[/snapback] Får ikke fiber her, med mindre jeg vil betale 70-80.000 per meter fra sentralen og opp hit Men jo, jeg angrer på at jeg ikke bare tok kontakt med selskapet som driver med kabling og sånt. Jeg fikk beskjed om at det var Telenor jeg måtte ta kontakt med, og jeg ikke har peiling på sånt, så da ble det bare tull. Men men, da har jeg lært til neste gang, i det minste! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Ja,du sier noe der Solid. Et eksempel : Den lille bylten av hår og bein kravlet inn for å søke ly for regnet. Edderkoppen var redd for regnet og den truende stormen der ute. Men så fort de ble oppdaget ble de enten kastet ut igjen eller brutalt myrdet. Den lille skapningen var den mest forhatte i verden . Buhu. Øh vel.. Endret 26. mars 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Ja,du sier noe der Solid. Et eksempel : Den lille bylten av hår og bein kravlet inn for å søke ly for regnet. Edderkoppen var redd for regnet og den truende stormen der ute. Men så fort den ble oppdaget ble den enten kastet ut igjen eller brutalt myrdet. Den lille skapningen var den mest forhatte i verden . Buhu. Øh vel.. 8240140[/snapback] Det var vakkert. Du har fanget essensen av en ensom tilværelse og gitt den liv via en edderkopp. *snufs* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Solid: Ja! Er det ikke rørende . Tenk det neste gang du ser en liten edderkopp. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg ser edderkopper her i huset hver dag. Jeg rører dem ikke engang. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Emo-alert. 8240186[/snapback] Tja ta en titt på det personlige bildet ditt før du peker lanken din mot oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg