Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om jeg er så gira på å se den.

Hvis det er sånn gigantiske historiske feil blir jeg bare skuffet, liksom.

8239737[/snapback]

Den er basert på en bok/comic/whatever, så det er ingen feil sånn sett. Boken har veldig lite til felles med det som faktisk skjedde, men hvorfor henge seg opp i sånt?

Lenke til kommentar

Inntrykket mitt av Telenor blir bare bedre og bedre...

For 5 uker siden ringte jeg Telenor fordi jeg skulle ha en telefonlinje inn i leiligheten min (bor i kjelleren i en enebolig). Alt var fint, de skulle sende en montør for å få ting i orden. Et par uker etter får jeg brev om at montøren skulle komme akkurat da jeg hadde eksamen, så jeg satt en halvtime i telefonen for å få byttet tid. Det skulle også være i orden. Da jeg kom hjem den dagen hadde montøren vært her allikevel, han hadde ringt på hos eieren istedenfor. Men han hadde ikke blitt ferdig, så de skulle sende en annen i dag til å gjøre det ferdig. Jeg tar meg fri midt i eksamensprosjektet, montøren kommer, og finner fort ut han ikke får gjort noe, fordi han også må inn i huset til eieren. (Jeg trodde det bare var å få ordnet den siste kontakta.) Mens jeg sitter i telefon med søsteren min trasker montøren rett inn til eieren, som har... alarm. Den går av på full guffe og står på et kvarter mens vi fortvila ringer til eieren. Han og montøren snakker sammen om hva som har blitt gjort, montøren ringer fram og tilbake et kvarter til, og finner ut at bestillinga mi ikke ligger i systemet, og at det har blitt noe kluss. Så han stikker, og sier bare at han ikke får gjort noe. Håkai, jeg sitter igjen som et stort spørsmålstegn. Ringer til Telenor og får snakka med dem, får en konsulent som sjekket det opp for meg, og finner ut at de fra montørfirmaet sannsynligvis skal ringe meg i løpet av dagen. De hadde nemlig trodd at det var vanlig installasjon, mens de faktisk må trekke en kabel fra etasjen over og ned hit. Så de måtte ringe internt rundt i firmaet sitt for å få ordnet med saken, før jeg får vite noe mer. På toppen av det hele har Telenor satt opp et telefonabonnement jeg ikke skulle ha.

5 jævla uker for å få en liten telefonkontakt i leiligheten min, og de er ikke ferdige enda. Hoi, så glad jeg er i Telenor nå.

*stab*

Lenke til kommentar
Idag våkna jeg lys våken 5.30(vekker klokka på 7.00) og fikk ikke sove mer.

Nå er jeg klar for oppkjøring og når den er i boks er det rett i banken og ta ut penger til bilkjøp, deretter reiser jeg fra lillestrøm til dombås og kjøper bil.

Blir litt av en kjøretur få timer etter jeg har fått lappen, så blir nok en utfordring å kjøre 36mil eller noe slikt første gang jeg kjører alene :)

8238293[/snapback]

yey, da var lappen i boks og penger til bil tatt ut, venter bare på å bli henta og kjørt til dombås nuh, så kjøre hjem igjen, for første gang i egenbil, alene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...