Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser.. JEg ser .. .Knall rosa piczo-sider, der de dedikerer egne sider til vennene sine. "Dette her e altså blondien min! Eg e sååååååååå kjempeglad i hon! Skikkelig CRAZY bitch asså! Beztiz 4 ever! (L)(L)(L)(L)(L)" og så videre. DEt skjærer i øynene . . ><

Lenke til kommentar
Jeg ser.. JEg ser .. .Knall rosa piczo-sider, der de dedikerer egne sider til vennene sine. "Dette her e altså blondien min! Eg e sååååååååå kjempeglad i hon! Skikkelig CRAZY bitch asså! Beztiz 4 ever! (L)(L)(L)(L)(L)" og så videre. DEt skjærer i øynene . . ><

8238889[/snapback]

 

Drep dem.

 

 

It is not a sin if you kill an infidel.

Lenke til kommentar
Jeg ser.. JEg ser .. .Knall rosa piczo-sider, der de dedikerer egne sider til vennene sine. "Dette her e altså blondien min! Eg e sååååååååå kjempeglad i hon! Skikkelig CRAZY bitch asså! Beztiz 4 ever! (L)(L)(L)(L)(L)" og så videre. DEt skjærer i øynene . . ><

8238889[/snapback]

 

Uff, de fortjener en grufull død..

Lenke til kommentar

Er ikke stort bedre å se piczo-sider til hvite fjortis-gangster gutter.

 

"Yoyo wazzup mah homies, her er Espen, han er da main man in the h0000000d bezt buddiz 4 evah" og 20 forskjellige bling-bling gif-anims.

 

Så ser man i gjestelista "Yo mann sjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef side du har ass" :no:

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Vel. Er jenter som sitter i nærmeste omegn her hos meg, da.

Også nerdeguttene, de spiller WoW.

Jeg har hatt lyst til å drepe hele klassen min opptil flere ganger. Skal litt til med tanke på at jeg er relativt tålmodig, og regner meg selv som pasifist. Når jeg glemmer headsetet mitt, f.eks. tenker jeg "Lurer på om jeg slipper unna hvis jeg gjør det [sett inn drapsmetode og infløkte ideer]".

Jeg misliker virkelig klassen min.

De oppfører seg som en niendeklasse ><

Lenke til kommentar
Du kom for sent, Marley har allerede påpekt det.

Så diskusjonsfiskingen din er litt for sen. :]

8238976[/snapback]

LOL jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hadde sett gjennom SO da jeg skrev det. Playlisten er på random og Ruby Tuesday dukket opp. Hater den sangen. Hvordan er det mulig at de to mest kjente Brit Invasion-bandene er de to kjipe?

Lenke til kommentar
Vi har studieøkt nå.

Tre timer med ingenting å gjøre.

Hvem faen legger studietid til en mandag i første økten da?

Har jo INGENTING å gjøre den tden

8239019[/snapback]

 

Så de kan klage resten av uka at dere hadde studieøkter på mandagen og at dere burde kunne greid å gjøre tingene da! (selv om dere fikk dem etter)

Lenke til kommentar
Du liker ikke Beatles heller? XD

8238996[/snapback]

Jeg liker Beatles, men ikke like mye som The Kinks eller The Who. Det første/meste av The Beatles er uansett hjernedødt pop a la Please Please Me, Can't Buy Me Love og Ticket to Ride, det nyere er dog ganske ålreit.

 

Uansett, ingenting slår The Who. Roskilde blir tidenes. TIDENES.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Åh. Oh well.

Jeg vil ha røyk, jeg vil ha kaffe, og jeg vil ha matte.

Fuckers.

8239032[/snapback]

Kjære deg da, ikke nødvendig med slikt språk. Kaffe og røyk gjør tennene dine bare gule og sjelen din ondt.

 

Gå heller ut å ta et drag av frisk luft, og drikk litt vann :)

 

Hei, Luffe :D

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...