Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, er dessverre 20000 andre "tullinger" som meg i norge også. Se her.

 

http://www.side2.no/musikk/article946251.ece

 

"1000 billetter i minuttet. Rolling Stones-konsert på Valle Hovin solgte ut 20000 billetter på 20 minutter". Good luck å finne dem på svartebørs til dobbel pris, folks.

Godt gjort av billettservice å aldri slenge oss til "404 error"-side, fikk bare en popup om at sida var full for tiden, prøv igjen senere. Bra køsystem denne gangen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Må ikke nevne "puseguttene" Beatles når pappa hører på, da går han inn i en evig lang forklaring om hvorfor "stones er mye bedre"..hehe. Akkurat som å se ungene i Metaltråden slåss om hva som er den beste genren. Evt Pondus-striper der Jokke og Pondus sammenligner ACDC og Kiss.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Nei, musikken kan nok ikke sammenlignes sånn sett. Men de var jo de to store rockebandene på hele 50 og 60-tallet. Det var da fattern vokste opp, så han har sine bastante meninger om hva som er best. Kjekt å se at andre er på vår side også. Særlig når det er søte jenter. :yes:

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Nei, musikken kan nok ikke sammenlignes sånn sett. Men de var jo de to store rockebandene på hele 50 og 60-tallet. Det var da fattern vokste opp, så han har sine bastante meninger om hva som er best.

8238843[/snapback]

Det har jeg og. For min del passerer ikke Stones og Beatles testen.

 

Men så er jeg sær.

Lenke til kommentar
Nei, musikken kan nok ikke sammenlignes sånn sett. Men de var jo de to store rockebandene på hele 50 og 60-tallet. Det var da fattern vokste opp, så han har sine bastante meninger om hva som er best.

8238843[/snapback]

Jeg og en kamerat fikk tak i 8 stonesbilletter nå :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...