Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
L4r5! :D

Heei :wee:

Hva gjør egentlig folket her så sent en søndagskveld?

8237081[/snapback]

Driver egentlig ikke med så mye. Bare slapper av og ser på tv og skal snart legge meg.

 

Men hva skjer med at jeg ikke er spesiell nok til å få hilsen slik som bundy og co? :cry:

Lenke til kommentar
DJ_Dark: Himmel og huskestue! Aldri om jeg legger inn 5 og 5 om gangen på 11373 sanger. :love:

 

Sett at jeg bruker.. 5 sek på å merke 5 sanger og dra dem over i iTunes vil det ta meg.. umm.. litt over tre timer. :cry:

8237098[/snapback]

 

Derfor legger jeg dem inn når jeg får dem, ikke en helg klynge :)

Lenke til kommentar
Super mario lost levels 8-1 :p

8237108[/snapback]

Hjelpes! Er ikke det spillet ± umulig? :D Sånn.. du må gå helt sære ruter for å komme i mål?

 

 

DJ_Dark: Hm. Jeg prøver å adde alle nå så.. går det fint kan jeg come back to you med mine erfaringer. :wee:

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Super mario lost levels 8-1 :p

8237108[/snapback]

Hjelpes! Er ikke det spillet ± umulig? :D Sånn.. du må gå helt sære ruter for å komme i mål?

 

 

DJ_Dark: Hm. Jeg prøver å adde alle nå så.. går det fint kan jeg come back to you med mine erfaringer. :wee:

8237115[/snapback]

JÆVLIG irriterende og gå nedi et rør eller opp en bønnestengel, og komme til slik "hoppe til verden 2" opplegg når du er i verden 7 for eks ja. Bare å la tida gå ut da^^

 

Men er ikke noe stress. *Rutinert*

Lenke til kommentar
JÆVLIG irriterende og gå nedi et rør eller opp en bønnestengel, og komme til slik "hoppe til verden 2" opplegg når du er i verden 7 for eks ja. Bare å la tida gå ut da^^

 

Men er ikke noe stress. *Rutinert*

8237141[/snapback]

Bøyer meg i støvet for deg. Klarte aldri det spillet jeg. :wallbash:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...