Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har skjedd?

Jeg og kjæresten min har bestemt oss for å ta en pause, eller hun har bestemt det. Vi er i et avstandsforhold og det er noe som er utrolig tungt for henne, noe jeg såklrt forstår. Så vi ble enige om at vi skulle ta en pause sånn at hun kunne tenke over saken.

 

Så livet suger akkurat nå. Pause i et forhold er ikke det beste som kan skje, men bedre enn at det er over. Så nå må jeg bare vente å se hva hun finner ut, men jeg er knust innvendig, bare tanken på å miste henne er noe jeg aldri har lyst å oppleve.

Lenke til kommentar
Hva har skjedd?

Jeg og kjæresten min har bestemt oss for å ta en pause, eller hun har bestemt det. Vi er i et avstandsforhold og det er noe som er utrolig tungt for henne, noe jeg såklrt forstår. Så vi ble enige om at vi skulle ta en pause sånn at hun kunne tenke over saken.

 

Så livet suger akkurat nå. Pause i et forhold er ikke det beste som kan skje, men bedre enn at det er over. Så nå må jeg bare vente å se hva hun finner ut, men jeg er knust innvendig, bare tanken på å miste henne er noe jeg aldri har lyst å oppleve.

8236575[/snapback]

 

Det sucks, enkelt og greit!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Du sa hva sa du? Skriver alltid novelle jeg! Syns det er lettest :)

8236582[/snapback]

Hva pleier du å få da? Og hvor gammel/hvilken klasse går du i?

Lenke til kommentar
Jeg kan fortelle den.

 

Jeg avslørte Solids identitet. Eller var grunnen til at den ble avslørt, han endra pga han er en sjuk jævel. Jeg + samtilige andre likte ikke at han endra. Så nå bytta han tilbake.

8236531[/snapback]

Takk Mirna. Du redder meg fra latskapen.

 

*snipp og snufs*

8236575[/snapback]

Aaww dere får sikkert forholdet på skinner igjen.

Endret av Solid
Lenke til kommentar

Huff her sitter jeg og skal liksom klare og få ned noe fakta om "de tidlige dagene til det britiske emperiet" men på wiki er det kun rot og atter rot, og noe særlig andre brukbare linker klarer jeg ikke oppdrive...

 

Har akkurat kommt hjem fra fetters bursdag, og prøven kan bli i morra...

 

Lurer på om jeg ikke må "forsove" meg de 2 første..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...