Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, du endra posten :wee:

 

Men nei, ingen gutt på 14 kan være like moden som en på 20. Eller da må den på 20 være umoden. Elns.

 

Uansett skjønner ikke hvorfor de lærerinnene på engelske og amrikasnke skoler ligger med elevene sine på 15 ol. Får de ikke noe av jevnaldrende?

8236048[/snapback]

Ja, jeg trodde du siterte den andre posten min.

 

Joa, det har du rett i, men det trenger ikke være så drastiske forsjeller.

 

haha, så en japansk serie om det :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Si ikke det, hadde en 30+ (ok, litt eldre enn det du sa)etter meg da jeg var rundt 15-16.

Da jeg var 18 hadde jeg også en annen 30+ etter meg. Appelerer tydeligvis til den eldre garde :ermm:

8236052[/snapback]

Æsj?

 

Men de over 30 får bare noe av menn over 30. = ikke så digge kropper. Da går de for de yngre og mest naive/desperate :D

 

Bundy: Jeg siterte den :wee: så en Japansk serie om hva?!

Lenke til kommentar

Æsj?

 

8236074[/snapback]

 

 

Nja, både og. De var faktisk ganske bra eksemplarer av kvinnesorten. Det føltes litt rart, men jeg må innrømme at det var litt forlokkende. De hadde egen inntekt, egen bil, eget hus (ingen barn). Så man vil i det minste slippe å bli ferska av foreldre under akten (som har skjedd så altfor mange ganger)

 

Men de over 30 får bare noe av menn over 30. = ikke så digge kropper. Da går de for de yngre og mest naive/desperate :D

 

Tror faktisk de var mer desperate. :!:

Lenke til kommentar
Nja, både og. De var faktisk ganske bra eksemplarer av kvinnesorten. Det føltes litt rart, men jeg må innrømme at det var litt forlokkende. De hadde egen inntekt, egen bil, eget hus (ingen barn). Så man vil i det minste slippe å bli ferska av foreldre under akten (som har skjedd så altfor mange ganger)

8236122[/snapback]

Og så må du ikke glemme det at de har erfaring da ;)
Lenke til kommentar
jojo, give it to me baby :cool:

 

Neida, bare tuller. Gjorde ikke noe, men det var litt fristende.

8236155[/snapback]

Bra.

Fristende? Væærsåsnill :no: Du visste dem bare var ute etter kroppen din? (Men du er gutt, så du ville vel kanskje det)

 

En japansk anime serie om en som var sammen med en elev, så var hun egentlig alien osv. Raaar serie.

8236156[/snapback]

Ah..Spennende :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...