Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bor dere i oslo aids?

8233247[/snapback]

'Aids'. :wee:

 

Japp. Både jeg, Tomat-Ulf, Minerva, Nitrius, Solid, .patrick og Anira bor i Oslo. Helt sikkert mange fler også.

8233263[/snapback]

Jeg bor ikke i Oslo lenger da, jeg har forlatt dere :cry: Bor nedover mot Ski nå ;)

Lenke til kommentar
Jeg bor ikke i Oslo lenger da, jeg har forlatt dere :cry: Bor nedover mot Ski nå ;)

8233280[/snapback]

What! :cry: Hvorfor?

8233288[/snapback]

Fordiiiiii mamma og pappa flytter oppover mot hedmarken, og jeg har ikke råd til å bo alene i Oslo. Så da ble det nærmere schærshten istedenfor :p

Lenke til kommentar

God morgen, SO-tøser ^^

Jeg sitter og leser spesifikasjoner på kompaktkamera som vi skal gi i bursdagsgave til nabojenta ^^

Hun er som en søster for meg, og hun er den beste støtten jeg har hatt i det siste.

Så da gir jeg henne et gratis fotokurs, lærer henne en del om kameraet sitt, og så gir jeg henne ENTEN Samsung S500 som er et helt okei nybegynnerkamera, ganske bra, og brukbart til det jeg regner med hun skal bruke det til, eller Nikon Coolpix L10.

Koster oppunder tusenlappen begge to, og mer enn det orker jeg ikke bruke. Tross alt skal hun bare lære seg foto, ikke bli fotograf eller noe. Hun skal bare ta bilder. :]

Lenke til kommentar
Ingen. :(

Og jeg gjør regionalgeografisk analyse av Hammerfest!

 

Planer for dagen?

8233372[/snapback]

sirslask logger vel på snart, ta det med ro :)

 

Hammerfest :!:

 

Skal snart bort fra mitt tragiske hjem og spise pizza, se på film og drikke.. BRUS :)

 

En fuckings helg uten drikking, jeg er stolt av meg selv.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
sirslask logger vel på snart, ta det med ro :)

 

Hammerfest :!:

 

Skal snart bort fra mitt tragiske hjem og spise pizza, se på film og drikke.. BRUS :)

 

En fuckings helg uten drikking, jeg er stolt av meg selv.

8233383[/snapback]

Ikke si sånt :no: Jeg er uansett "offline" på msn.

 

Åh, koslig. Jeg og vil ut.

Og bra for deg, fortsett sånn. Alkohol er oppskrytt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...